maandag 6 februari 2012

serie c klaar


oh dear  het is al weer de 6 febr  telaat voor de dj update maar dat wil niet zeggen dat er niks is gedaan hoor  serie c is klaar en dit waren de laatste blokken.
 Blok C-12 familiy Reunion


Blok C-9  Jane,s Tears  een apllicatie die me steeds beter af gaat.

dan C-11 Soldiers and Sailors Monument  oh ronden vormen dat valt soms zo tegen ! maar ze is klaar en nee ik heb de blokken niet gestreken. daarom een verfrommeld plaatje maar dat komt goed allemaal. 
 
en dan de laatste van de rij C-13  Lakota Sioux.
ze staat tussen de schaapjes  hier op mijn keuken tafel. een lief blokje en niet te moeilijk.


mijn wasmachine is bijna klaar met rondjes draaien en dan even ophangen dan kan ik aan de hartjes ruil gaan beginnen.  . die bij    Katrien ( klik hier) .is georganiseerd
vindt het reuze spannend.


christine

13 opmerkingen:

Annelies zei

Hele mooie blokjes !

Nelleke zei

Hallo Christine je blokjes zijn weer klaar lees ik om de rij c compleet te maken je gaat toch ook hard hoor Christine. Als ik zo naar jou Jane kijk is het net de mijne in het blauw leuk he.Groetjes en een fijne week Nelleke

GRANNY'S HOUSE zei

Ze zijn mooi geworden.

Groetjes
Ines

marijna zei

Je gaat maar gestaag door met je ;lapjes. Mooi hoor!

Hennie zei

Je DJ blokjes zien er erg mooi uit, op naar dce volgende rij ! ! !

Groetjes Hennie.

margaquilt zei

Wat een schattige verzameling op jou dienblad.
Groeten
Marga

Elisabeth zei

Mooie blokjes zijn het! Groetjes Elisabeth

ria vogelzang zei

Leuk gezicht al die prachtige blokjes! Ik kan weer heerlijk meegenieten...... super!
Groetjes, Ria.

@nke zei

Helemaal fijn, de C Rij is af. En wat zien ze er gezellig uit.

Ritainquiltland zei

Heel mooi gedaan. Maar dat is jou wel toevertrouwd.
Succes met de volgende rij.

Tineke zei

Wat een mooie blokken weer, op naar de volgende rij.

Shirley zei

Die blokjes, daar zou ik nou het vliegend heen en weer van krijgen, zo klein, dapper hoor dat je ze maakt!

Guusje, zei

Wat zijn ze mooi, het eerste blokje wat je laat zien heb ik deze maand ook gemaakt.