dinsdag 21 februari 2012

the jane weer een blokje verder.

weer een blokje verder nu D-9 .
vandaag heb ik de 2 bovenste rijen rijA en rijB  aan elkaar gezet 13 blokken lang.

zo is het al een heel eind ik zal ze per drie laten zien ,
 dit zijn de eerste drie

de2e/ drie blokken

weer een stukje verder 
de volgende drie. en dan de laatste  blokken.
er zitten nu 26 blokken aan elkaar. en ik ben bezig aan  rij D  het gaat lekker zo .

Zondag was ik met 2 quilt vriendinnen  naar de beurs en we hebben een heerlijke dag gehad . ik heb een mooi borduurpatroontje gekocht van de civil ware sampler . en straks als we weer buiten kunnen gaan zitten ga ik die lekker maken in de zon.

ook heb ik een aantal stofjes gekocht  voor de jane austin quilt . daar de volgende keer meer .
ik heb daar nu negen blokken van geknipt liggen . maar ik wil eerst alle blokken geknipt hebben voor dat ik er aan begin mischien wordt dit wel een quilt die ik op mijn naaimachine gaat maken.
je naait de blokken gelijk aan de sahsings met de corner blokjes er aan vast . dus dat zal niet al te moeilijk zijn.

enne ik heb mijn 2 lade kasten opgeruimd   enne ...... tja lapjes heb ik nooit genoeg  hahahahahah

christine

8 opmerkingen:

katrien zei

Leuk blokje erbij.
En wat leuk al 2rijen aan elkaar.

Hermie zei

je gaat lekker snel hoor

GRANNY'S HOUSE zei

Wat schiet jij lekker op en ik vind hem mooi in blauw wit.

Groetjes
Ines

Martine zei

Blijf het prachtig vinden , al die verschillende kleuren blauw bij elkaar.

Guusje, zei

Wat wordt je DJ mooi, en wat ben je al ver. Leuk ook om hem zo te zien groeien.

Juicybear zei

Mooie blokjes zeg je gaat wel lekker zo.
Groetjes Anneke

Shirley zei

Mooie DJ blokjes heb je al gemaakt. En, heb je nog rood-witte lapjes gescoord in Zwolle, of vond je er nog met het opruimen van de kasten? Hoe groot moeten de stukjes zijn?

marijna zei

Klinkt gezellig jou weekend! mooie blokken weer klaar.