maandag 27 februari 2012

en dan is het maandag morgen!

na een heerlijk weekend  gewoon thuis  is het weer maandag .
Zaterdag kwam mijn dochter heerlijk een weekendje bij ons . en dat is opzich al heerlijk om haar weer even bij me tehebben. smiddag zijn we naar het tuincentrum geweest en heb ik een pot narscissen gekregen die nu staan te pronken op de tuin tafel buiten.




  en dan is het nog leuker als we worden uitgenodigd door de middelste dochter op met elkaar te gaan wokken . en zo zaten we zaterdag avond heerlijk met z,n 7en  in een wok restaurant en hebben echt veel gegeten. het was ook zo lekker!!!!!!
zondags kwam de oudste dochter met haar meiden langs voor de lammetjes  maar ja als je er op wacht dan gebeurt er niks,maar savonds toen we naar bed gingen waren er weer twee lammetjes erbij gekomen  sorry Chantal en Sharonne .
er zijn nu 15 lammetjes. zal ze morgen eens op de foto zetten.
Ik had het electrische lucht matras op geblazen voor Tamara zo dat ze niet in een slaapzak hoefde te slapen , maar smorgens toen ik beneden kwam was haar kamer leeg en lag ze alsnog op de bank teslapen , ja dat krijg je als vergeet dat er een dopje nog er uit lag  ja dan helpt het niet zo erg lag ze nog op de harde grond ( schaam me diep meisje)
en ja dan is het maandag morgen  . ik zou visite krijgen en was toch wel nerveus ik kende haar alleen van de weblog maar had haar nog nooit gesproken.  maar ojee wat was het gezellig .

 heb twee prachtige violen bakken gekregen in het paars , en ga ze morgen in de manden zetten zo dat het weer kleurrijk word op mijn veranda heb nu even geen pot grond


D 12
D13 een hele moeilijke :0)
. En tussen door heb ik toch ook wel wat aan het patchen gedaan er zijn weer 2 blokken af de serie D is nu klaar.  en ga vol goeden moed beginnen aan rij E.

Christine

13 opmerkingen:

Supergoof zei

Het was heel gezellig,en dat nerveuze, dat heb ik ook!
;o)
De volgende keer bij mij!
En je krijgt nog de groeten van een klein meisje,...
:o)

betty prins zei

Wat een mooie blauwe blokjes Christine en wat een supermooi poppenhuis, om verliefd op te worden. Het heeft een perfecte plek gevonden.

josé zei

Chistine wat een mooi poppenhuis, wat een geweldige plek heeft gekregen.Bij een echte poppenmoeder.

En die wij wel vaker terug zullen zien komen op haar blog. Met allemaal mooie spulletjes, en het kleine meisje zal wel veel broertjes en zusjes en vriendjes en vriendinnetjes krijgen.

Het word een groot feest let maar op Enig !!

Geniet en van supergoof!!

josé zei

Vergeet nog te schrijven wat een mooie blokken was zo met het poppenhuis bezig.

Guusje, zei

Volgens mij heb je een heel leuk en gezellig weekeinde gehad. Je blokken zijn mooi geworden.

Lida zei

Wat was het gezellig en weet je wat ik zo gezellig vind? Ik heb je weer terug gevonden en kan je nu weer volgen! Vind het heel lief dat zij het poppenhuis kreeg en lief dat jij die mooie viooltjes kreeg!
Prachtige blokken heb je weer gemaakt! Groetjes van Lida die nu eerst even bij gaat lezen!!

ria vogelzang zei

Wat geweldig om over en weer zulke lieve dingen te lezen!
Geniet van je prachtige bloemen en blokjes! En wat zal Ingrid genieten van haar lieve meisje met huisje..!!
;))
Liefs, Ria.

GRANNY'S HOUSE zei

Wat moet jij een heerlijk weekend gehad hebben en dan ook nog hoog, gezellig bezoek op maandag, jou week kan al niet meer stuk ;-))
Mooie blokjes heb je weer gemaakt.

Groetjes
Ines

GRANNY'S HOUSE zei

Ooooooooooh ik zag net het poppenhuis bij Goof, het is een droomhuis, met erkers en een veranda, hij is schitterend.

Groetjes
Ines

Ada zei

Wat ziet dat er weer gezellig uit met die voorjaarsbolletje en viooltjes ook je blokken zijn prachtig.!

marga zei

Fijn zo'n weekend met z'n allen.
Jouw blokken zijn ook snoepjes hoor.
Groeten
Marga

Miranda zei

Wat ga je lekker met je blauwe dear jane....en fijn dat er iemand zo blij is met jou poppenhuis! Wat een plaatje Christine!

Annie zei

Hoi Christine, zo te horen heb jij iemand heeeeeeeel blij gemaakt. Gek hé dat je zo nerveus kan zijn voor het onbekende wat achteraf nergens voor nodig is geweest. Ik hoop gauw weer bij je te komen om te patchen of te klessebessen.
Lfs Annie