maandag 13 februari 2012

ijspret voorbij!

Niet dat ik op het ijs heb gestaan hoor maar ben er wel blij omdat het nu aan het dooien is laat het voorjaar maar komen.heb zin in de warme zonnestralen
.Hier was het gisteren  toch nog bijna -7 gr . dus ik ben aan de blokjes voor de Dear jane gegaan,
maar van het stil zitten wordt je echt wel koud had zelfs twee paar sokken aan  en voor diegene die mij goed kennen is dat echt  heel gek ik loop nl altijd op blote voeten met een paar kleppers aan ook in de winter.
Ik had het echt zo erg koud  kon echt niet meer warm worden.toch had ik savonds er toch vier af .
dit zijn blokje D-1 Alison,s Guiding Light en blok D-2 Mouse in a Mirror. blok D 2 was wel even puzzelen. maar ze is goed gelukt.

Blok D-3  was een applicatie daar ben ik nog niet zo erg goed in maar het lukt me steeds beter
.D-3 is Jason,s Jacks  en blok D-4 een lief blokje Crystal Star


 D-5 cathedral Window vond ik echt een makkie  met een lief bloemtje. dan komt D-6  deze is echt super makkelijk Challenge. en dan mijn laatse voor deze keer D-7 meeting Place.

van de boerinnen quilt  heb ik  al 12 blokken klaar met doorpitten nu de andere nog  als mijn fototoestel weer opgeladen is zal ik er wat foto,s van maken . maar dat voor later.

 maar ik ga nu eerst eens beginnen aan de hartjes ruil   die katrien heeft georganiseerd . deze gaan eind van de week op de bus . 
 morgen is het valentijnsdag voor iedereen een fijne dag.gewenst
christine

8 opmerkingen:

Annelies zei

Mooie blokjes er weer bij. Ik verlang naar de lente.

Judith zei

Ook ik verlang naar de warmte, laat het maar snel gedaan zijn! Mooie blokjes heb je weer gemaakt.

Juicybear zei

Dat zijn weer hele mooie blokjes geworden.
Groetjes Anneke

Nelleke zei

Hallo Turbo Christine wat ga je toch snel.Mooie blokjes alweer laat je zien.Ben het weer ook zo beu en hoop dat de koude en sneeuw gauw minder zal zijn.Groetjes Nelleke

GRANNY'S HOUSE zei

Is niet zo gek hoor, ik loop ook altijd op blote voeten met teenslippers.
Zijn weer mooie blokjes geworden.

Groetjes
Ines

Hermie zei

prachtige blokjes, tot zover heb ik ze ook nog af,ze liggen netjes in een grote bak

Guusje, zei

Wat een mooie blokken heb je gemaakt. Erg mooi zo in het blauw en ja ben het helemaal met je eens het was gisteren megakoud.

KijkDaarIs zei

jeetje wat een mooie dear jane blokjes heb je gemaakt...
en wat mij betreft..LAAT DE LENTE MAAR KOMEN....
Fijne Valentijnsdag