zondag 4 november 2012

100ste blog!.

 
maar zo voelt het niet hoor we zijn ,
Zaterdagavond naar skyfall geweest  een geweldige James Bond film echt een aanrader als je van James Bond houd.
daarna zijn we lekker uit eten geweest  buikje zat echt vol hihihi
 dit was nog een kadootje voor de verjaardag van Ton hihi volgende maand is al weer jarig ! maar het was een heerlijke avond! dank jullie wel Wendy en Tamara

ook ben ik echt wel druk bezig met van alles bv de windings way,s voor kleinzoon Roy er zijn er nu 8 stuks klaar. dat is een 1/10  hahah moet er 80 maken.

maar ook heb ik weer een paar mandjes gemaakt ze hangt zo zielig te wachten boven dus ja ik maak er maar steeds een paar dan komt dat wel goed ,
voor de applecore moet ik alleen nog de rand quilten .

 maar  we gaan deze week eerst de kamer leeg halen ik krijg nieuwe ramen en kozijn in de woonkamer  zo ziet het er nu uit.
maar het raam wordt verhoogt zoals de zijkant en er komt een kleiner raam in. het kozijn is volledig verrot en de windt loeit naar binnen dus hoogste tijd .
en heel mischien gaat ook de tussen muur er uit  dus .... rotzooi veel rotzooi.

p/s  dit is mijn 100e  blog  en dat vraagt om een give way 
.wat dachten jullie van een leuke sticherie  de sewing stack van Lynette Anderson patroon?
ik haal uit de reactie,s woensdag avond 7november een naam!

Christine

15 opmerkingen:

Unknown zei

Oh ja..ik wil graag meedoen, vind alles van Lynette prachtig!

Groetjes Anita

Tineke zei

Met zo'n verbouwing zal het quilten wel even op een lager pitje komen te staan denk ik, maar straks zit je er natuurlijk wel weer lekker warm bij.
Veel succes.
En met de give away wil ik graag meedoen.
Groetjes Tineke

Threads and thoughts zei

Goh, zo'n verbouwing is niet niks... Zeker niet in dit jaargetijde. Veel succes!
Proficiat met je 100ste blog, voor de give away doe ik graag mee.
Edith

Anoniem zei

Yippie, ik ben gek op stitcheries en die van Lynette Anderson helemaal - dus ik doe graag mee!
En..natuurlijk nog gefeliciteerd met je 100ste blogje.
Ineke Platvoet

yvonne zei

Gefeliciteerd met je 100e blogje.
Veel succes met je verbouwing, hoop dat je het droog houdt binnen. Ik doe graag mee met je leuke give-away.

Groetjes,
Yvonne

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Veel sterkte met je verbouwing, en gefeliciteerd met je 100e blog.
Mooie werkjes heb je trouwens gemaakt!
Ik wil graag meedoen want ik ben groot fan van Lynette Anderson.

groetjes

Wietske

katrien zei

Proficiat met je 100ste blog.
Mooie werken waar je mee bezig bent.

Juicybear zei

Gefeliciteerd met je 100ste blog en leuk om te horen dat je Skyfall goed vond wij gaan ook nog, je bent met mooie quilts bezig en ik doe graag mee met je giveaway. Succes met de kleine verbouwing.
Groetjes Anneke

neeftje zei

Gefeliciteerd met je 100e blogje, wat ben je met leuke dingen bezig! S6 met de verbouwing!

quiltverslaafd zei

Wat en leuk idee een patroon van Lynette Anderson wie wil die niet hebben veel succes met de verbouwing.

Hennie zei

Nou die film wil ik ook nog zien lijkt me hartstikke leuk. Ik zie het al je bent ook met verschillende mooie projecten tegelijk bezig.
Succes met je raam, ik hoop dat je het een beetje droog houd binnen.
Gefeliciteerd met je honderdste blog.
Een give way altijd leuk om mee te doen.

Fijne avond groetjes Hennie.

GRANNY'S HOUSE zei

Dat moet wel heel gezellig geweest zijn.
Wat heb je trouwens weer een hoop gedaan.
En nog gefeliciteerd met je 100e logje, op naar de volgende 100.

Groetjes
Ines

Ans zei

Gefeliciteerd met je 100 st. blog. En veel succes met de verbouwing. Ans

Merian zei

Gefeliciteerd me je 100e blog.
Succes met de verbouwing want het geeft toch altijd troep, doe graag mee met de Give a Way.
groetjes
Merian

Guusje, zei

Gefeliciteerd met je 100ste log en wat laat je veel moois zien. Succes met de kamer, dat zal nog een hoop werk zijn.