donderdag 8 november 2012

de winnaar gekozen!


 
Hennie zei
Nou die film wil ik ook nog zien lijkt me hartstikke leuk. Ik zie het al je bent ook met verschillende mooie projecten tegelijk bezig.
Succes met je raam, ik hoop dat je het een beetje droog houd binnen.
Gefeliciteerd met je honderdste blog.
Een give way altijd leuk om mee te doen.

Fijne avond groetjes Hennie.

 
 en de winnaar is geworden Hennie  .
Ik heb gisteren avond aan mijn mannetje gevraagd om een nummer tussen de 1 en 15 te zeggen en hij riep 11.(en ging de stieren voeren hij wist totaal niet waar het over ging eerlijker kon het niet) dus  Hennie  wil jij je adres aan mij doorgeven? dan komt het patroontje na je toe.
 

wij zijn druk met een kleine verbouwing met grote troep. gelukkig hoef ik dit raam  niet meer te zemen en lappen.
het gaat er uit het kozijn is totaal verrot en het is enkel glas er komt een nieuw kozijn met dubbel glas in . kan ik eindelijk zonder tocht in mijn nek bij het raam zitten quilten want het is een heerlijk plekje om te hand werken. zo met de zon in de kamer.
Dit muurtje gaat er uit  dit is een oude foto  ben nog niet in kerst sferen.
de oude schoorsteen mantel gaat weg en de slaapkamer ernaast komt erbij. zodat mijn huiskamer dubbel zo groot wordt!
 
maar voor dat het zover is moet de kamer leeggehaald worden. dus ik ga maar inpakken  en mischien van middag nog wat steekjes maken.??
 
 
Christine
 
 
 

7 opmerkingen:

Annelies zei

Van een kamer leeghalen weet ik inmiddels alles. Veel sterkte.

marga zei

Als ik dat zo lees denk in dat het alleen maar mooier kan worden.
Veel succes.
Groeten
Marga

Lida zei

Voel met je mee, hier staat de kamer vol met spullen voor de wc, dus ook een lekker rommeltje!
Sterkte met de bende en veel plezier met je steekjes, groetjes
Lida

GRANNY'S HOUSE zei

Hennie gefeliciteerd.
Christine jij heel veel sterkte met de verbouwing, maar een grote woonkamer is heerlijk.

Groetjes
Ines

Guusje, zei

Succes met de verbouwing en Hennie gefeliciteerd.

Hennie zei

Jippie gewonnen, wat leuk. Christine bedankt ! ! !

Succes met de verbouwing.
Ik mail mijn adres wel even.

Groetjes Hennie.

Ritainquiltland zei

Zooo, wat een werk, maar het zal best wel mooi worden. Succes met de verbouwing!