maandag 12 november 2012

DJ en sterren en WW en tussen door ...

het is alver over de 5e van de maand maar  mijn serie G is klaar dit is blokje 6-12

en de hekker sluiter van rij G blokje 13.
nu kan ik even niet verder want mijn printer is stuk dus ik kan geen nieuwe serie printen maar...
er liggen nog genoeg andere leuke dingen hoor zoals..

 
Voor mijn kleinzoon Roy de windings ways, vanmiddag weer drie blokjes gedaan.


ook de sterren kunnen nog steeds door gaan heb ik geen printer voor nodig .
In totaal heb ik er nu 21 blokken voor Roy klaar het begin is er . mischien dat ik deze er morgen aan elkaar gaan zetten  er moeten 10 blokken op een rij komen en hoe veel in de hoogte in elk geval tot 2 meter.

en de verbouwing dan?  de kamer wordt steeds leger .
zaterdag is de dag dat de muur eruit gaat en nieuwe ramen en kozijnen erin komen. dus nu maar hopen dat het geen regen dag wordt. dit wordt vervolgt
(niet vergeten foto,s temaken in het weekend )
 
CHRISTINE

5 opmerkingen:

Guusje, zei

Wat laat je weer veel moois zien en dat ondanks de drukte van de verbouwing knap hoor.

Annelies zei

Mooie blokken. Veel sterkte met de verbouwing.

GRANNY'S HOUSE zei

Wat ga je toch lekker door en zeker als je bedenkt dat je ook nog midden in een verbouwing zit.

Groetjes
Ines

Monica zei

prachtige blokken laat je zien

marga zei

Mooie blokken allemaal.
Veel succes zaterdag.
Groeten
Marga