woensdag 14 november 2012

kastvulling of tijdverdrijf ??maar....

het is zo gaaf om te doen steeds een stukje er aan breien.
 (dank je wel JOOKIES voor het broddelen)
 
 
ook patroon nummer 18 zit er aan en was zo klaar dit keer
ik zie het straks al liggen met een mooie strik er omheen

het is jammer dat we weer even op het volgende patroon wachten.
of komt omdat ik op het ogenblik niet zoveel kan doen ? 
 de huiskamer is bijna leeg erg ongezellig.
 

poetsen hoeft deze week niet  want zaterdag gaat er een muur uit gebroken worden tja dat is vragen om werk en daar ben ik niet zo van

ben liever bezig met lapjes en lappen  zo als dit schatje

ben druk bezig met de rand er om heen allerlei bloemen worden er op gequilt , en ik zit er over te denken om mooie takken tussen de bloemen te  gaan maken.
nog zes weken en dan moet ze klaar zijn.
van de week vraagt ze Oma  je weet toch wel wanneer ik jarig ben he? als het nieuwe jaar is geweest  en dat is al vlug . want het is al bijna sinterklaas .
met andere woorden .... schiet je een beetje op???
vanmiddag nog maar een stukje verder met de bloemen.
 
Christine

9 opmerkingen:

katrien zei

Leuk je breirol en wat zijn je appeltjes mooi.

Annelies zei

Wat goed, ik loop bij allebei een patroontje achter.

GRANNY'S HOUSE zei

Wat een rol begint het al te worden en heel leuk om er bloemen op te quilten.

Groetjes
Ines

Ritainquiltland zei

Je klokhuisjesquilt is erg mooi geworden. Je kleindochter zal straks wel erg blij zijn met dit mooie kado.

Monica zei

Ontzettend leuk is deze quilt voor je kleindochter, wat zal ze straks trots zijn op oma

Anoniem zei

Wow, die is mooi zeg (1 na laatste foto)!!

marga zei

De quilt wordt prachtig en het broddelwerkje verdient straks inderdaad een mooie strik.
Groeten
Marga

Guusje, zei

Wat een mooie breirol en wat worden de appeltjes mooi.

Shirley zei

oh wat een prachtige klokhuisquilt! Kan me voorstellen dat het kleindochter niet snel genoeg kan gaan.