maandag 30 maart 2020

hoera ik ben drie jaar!!


  en dan is het eindelijk 28 maart en is het jongste  kleinkind jarig drie jaar wordt ze al weer!


maar ondanks  dat zij geen visite mag hebben vanwege het corona virus. heeft ze een fijne dag gehad.
 een grote doos met klei om lekkere dingen te maken voor in de keuken

een mooi cadeau
van haar grote Broer 




 en van de  lieve familie  allemaal mooie kaarten .

lieve Felice en Enzo ik kan niet wachten om jullie weer te mogen knuffelen.
Ja Enzo ,oma  hoor je  wel,, jakkes knuffelen.. hihihi 
  
maar dan is toch eindelijk het middenstuk van de Dear Jane  door gequilt.
en kan ik verder met de punten rand .

 vindt haar nog steeds prachtig , hoewel ik best wel foutjes zie 

 in de originele kleuren getracht te maken

                                                                         nog even dan mag ze op bed liggen
 gisteren  de eerste punten gequilt, ook  teken ik gelijk de boogjes er onder en rijg de het langs de lijn. zodat ik straks in een keer het kan af knippen.
 het is een nieuwe week dus ook nieuwe kansen.

lieve allemaal  laten we hopen dat het.. C virus..  gaat stabiliseren  en niet verder uitbreidt 
. blijf thuis 
en anders ,,Anderhalve meter afstand aub.,,
blijf gezond ..

Christine

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Christine, Wat ziet die Dear Jane er weer prachtig uit.
groetjes André

Jocelyn is Canadian Needle Nana zei

So beautiful!

Annemiek zei

Van harte gefeliciteerd met je kleindochter. Leuke leeftijd. Je gaat lekker met je DJ. Eind komt al aardig in zicht. Fijn.

Ilse Kooijman-vandenAncker zei

Hoi Mam,
Heel jammer dat we niet bij Felice op visite mochten dit jaar maar ze is uiteindelijk als nog erg verrast met alle kaarten en cadeautjes.
Dear Jane zei mij dat ze liever op mijn bank ligt dan op jou bed ;)
Dan kan ze me komende winter lekker warm houden als ik tv kijk.
hahaha.
Dikke knuffel van mij

christine zei

Ha ha ha