woensdag 4 maart 2020

het is nu echt de lente maand .

 het is voor de kleintjes echt lekker om weer buiten te zijn  en naar de speeltuin  te kunnen, nu gaan ze echt wel elke  dag naar buiten maar als het zo giet dan zijn het maar klein stukjes van en naar school

 

maar voor mama  is het ook heerlijk.!!!!
                                                          het meer paass,,
                                        vestje is klaar  en ben heel benieuwd of ze het mooi vindt
  
 zo zat ik op internet te kijken  voor ideeën  voor mijn  veranda. en zag dit schildpadje van vetplantjes. hoe leuk!!!
 
                                                  mijn  Dear Jane    begint te vorderen.. ..
                                                 zo nog maar een paar blokjes quilten.
                                              ook de Star en Sprigs quilt  gaat lekker door, 
 volgende keer zal ik wat uitleggen wat ik al heb ze zitten nu in een oude naaidoos opgeborgen.

 o ja en er zijn nu in totaal 14 lammetjes .. geboren .

                                                                          Christine

5 opmerkingen:

Floor zei

Jammer, het filmpje wil het niet doen, maar de lammetjes zijn schattig natuurlijk.
Net als dat vestje, wat mooi dat ingebreide pasje, daar heb je vast succes mee.
Fijn dat de Jane bijna af is, wat een werk hè?

Ineke zei

Het paarse vestje is prachtig geworden, wat zal het je kleindochter stoer staan. Jij hebt de DJ bijna af, ik begin er net aan, benieuwd hoe lang ik er over ga doen!

Annemiek zei

Schattig paass vestje zal ze vast blij mee zijn. Je de lente komt er langzaamaan het blijft ook al weer langer licht. Heerlijk voor iedereen lijkt me.

christine zei

Ach wat jammer dat hey filmpje het niet doet..

christine zei

Ineke ik denk dat je er echt geen spijt van krijg de dear jane is zo leuk om tedoen