dinsdag 7 april 2020

Stars and Sprigs Quilt

 Het binnen blijven heeft ook zijn voordelen ondanks dat het een zeer vervelende situatie is.
maar zo komen de Stars  wel aan het eind. er moeten d,r 40 Stars gemaakt worden en  hier zijn ze bijna allemaal nog 4  !

                                     het is echt een hele stapel  in allerlei  kleuren heel gezellig
                                                   ik kan nu verder gaan, deze blokken op de stapel,
                                                          en wachten op de
                                                Sprigs die groeien en groeien!

                                                       van de applicatie blokken,
                                                                       ook daar moet ik er                                                                                                                                         40 van maken.
                                                    erg leuk om deze quilt te maken
                                                     deze is trouwens van de ontwerpster
                                                                        Kim  Mclean.


                                                        en dan TADADA  ik ben begonnen,
                                                             aan de punten  van de Dear Jane.
                                                    en dat gaat best vlug de 1e rand zit er bijna in
ook teken ik gelijk  de boogjes  en zet het vast op de lijn zodat
 ik straks het allemaal makkelijker kan af knippen. 

gelukkig kunnen we wel via de webshops onze lapjes kopen. en ik heb,, De Quilt Ster,,  
 benaderd in Kerkwerve  en via foto,s op Messenger  ben ik aan deze prachtige stof gekomen voor de bias rand . moet het nog wel snijden en strijken .
 Denk dat ik wel 10 meter moet gaan maken .
  

 hopend dat straks de zon hier gaat schijnen nu is het erg mistig nog  
een fijne week alvast.
Blijf gezond!!

 .Christine

9 opmerkingen:

Annemiek zei

Wat fijn Christine dat je al aan afwerken van je DJ kan denken. En dan al weer zoveel sterren gemaakt. Je hebt je tijd in ieder geval goed besteed.
groetjes Annemiek

marga zei

Prachtige sterren en mooie applicatie blokken, 40 stuks dat zal vast een hele klus worden. Toch is het op dit moment heerlijk om een hobby te hebben.
Veel succes.
Groeten
Marga

Floor zei

Heerlijk dat je zo lekker bezig bent met je quilts en er van geniet.
Hier in Utrecht de hele dag zon gehad.
Je Jane schiet ook al op, leuk om die afwisseling te hebben.
Geniet van de zon en van je quiltwerk.

KijkDaarIs zei

Wat een heerlijke sterrenstapel...kan me voorstellen dat dat een heel leuk werkje is..en je aplicatie blokken ..wonderschoon!
En dan kijk ik iet wat jaloers naar DJ....ik kan er maar geen slag van krijgen...ben al over de helft...en toch...het is zo'n prachtige quilt!
En de stof voor het biesje...perfect ik ken het een hele mooie kleur goed gevonden !
Hele fijne dag ...en take care!

christine zei

Het is mijn tweede al Gerda had hem in blauw wit gemaakt maar mijn kleindochter vondt hem ook mooi.

christine zei

Vindt zo.n fijne hobby doe het bijna de hele dag

christine zei

Ik kijk uit na de randen zo mooi.

christine zei

Na de dj wil ik de Flower album gaan door quilten

Ineke zei

Erg leuk al die sterren. En de Dear Jane ziet er geweldig uit, die punten dan hé. Al bijna af dus! Liefs, Ineke