donderdag 13 februari 2020

En Doorrrr met pitten, en een leuk tussendoortje..

 het blijft een  karweitje hoor dat handmatig quilten maar nog twee hoek blokken en de helft van de blokken zijn dan klaar . dat schiet toch wel op 

                                                   dan was er ineens een leuk tussen door vraagje  voor een lekker vest voor mijn kleindochter


deze was wel erg mooi. maar alsjeblieft in het paars.
oke  ik stuurde een foto van lila en van donker paars maar nee ,
 Felice wist heel goed wat ze wilde  en zei heel duidelijk tegen haar mama 
Meer paasss 
en wees de donkere aan . 
heerlijk als je zo klein bent en precies  weet wat je wilt


 en dan is er zulke mooie webshops   een uitkomst als je niet elke dag in een stad kan komen. 
besteld bij
 Breiwebshop.nl
 en de volgende dag al in huis met een brievenbus pakketje  hoe gaat dat dan? dacht ik ,
 nou ze zuigen de lucht eruit en zo krijg je een heel dun pakketje binnen  .
 en dan gaan we aan de slag en nee ik brei gewoon op twee pennen deze rond brei nld gebruik ik voor de foto,s hihi wat een ondingen,,voor mij dan,,



 nu ben ik bijna bij  de onderkant  en dan de mouwtjes erin  lekker om te doen  met die stormdagen.
                                                             


                                                   en dan tada da
 mijn badkamer is klaar er zit een hele nieuwe douche cabine in en een nieuw toilet.
Er stond een bad in en dat gebruikte wij nooit en maar een toilet boven is zo fijn..
 met een nieuwe  design verwarming.

 
heerlijk !!!
 nu gaan we het toilet beneden  aan pakken.. 


Christine

7 opmerkingen:

Floor zei

Prachtig geworden de badkamer, veel lekkerder douchen dan een bad.
De trui voor je kleindochter wordt echt heel mooi. Grappig dat ze zo goed weet wat ze wil.
Dat het lukt om het pakje zo plat te maken, super handig dat scheelt in de bezorgkosten.

foekie's fashion zei

Wat wordt dat een mooie quilt! En ook dat breiwerkje wordt heel leuk!

Coby Breitner zei

Nou goeie keuze van je kleindochter, patroon komt met paars nog mooier uit.
Whoww badkamer mooi hoor.

Ineke zei

Wat leuk dat je kleindochter precies weet wat ze wil!

Annemiek zei

Heerlijk weer een nieuwe badkamer voelt lekker luxe. Je gaat lekker mer de DJ en een tussendoortje moet kunnen toch? Helemaal als het voor het een verzoeknummer van je kleinkins is. Wat zal ze blij zijn.

Mir zei

Wat maak je mooie dingen, ik heb ook zo'n kleindochter, niet van d'r stuk te krijgen, ze weet wat ze wil. Ze heeft het nu in haar hoofd gezet om een jurk te naaien met me. Ik vind quilts maken heerlijk, hoe lastiger hoe leuker, maar kleren naaien, brrr. Maar goed beloofd is beloofd. Badkamer is prachtig!
groetjes

Ilse Kooijman-vandenAncker zei

Jullie badkamer is echt heel mooi geworden. Vooral je inloop douche is echt super.