dinsdag 4 februari 2020

de Stars die schijnen en sprigs groeien aan

hoi hoi ... 
 het is een zonnige maar guur koud buiten, dus ik ga lekker aan de lapjes. ik heb nu 20 mooie sterren klaar en de applique  blokken gaan lekker  vlug.
ik had ze uitgelegd om eens te kijken hoe dat gaat worden .
 het wordt een giga   grote quilt.

  het is genieten elke keer als ik de doos met lapjes pak en voor het volgend blokje de stofjes uitzoek


ik doe het  op de needle turn manier. ik knip het blaadje uit  en ga er met een prym wieltje over de  naai lijn heen zodat het een beetje omhoog komt  daar na  rijg ik er een draadje door heen   en appliceer het op de plek wat ik het bedacht had.

en ja dan ziet mijn zondag  er zo uit ! lekker  gewoon op de tafel in de woonkamer. en man lief vindt het best  hij is grotendeels van de dag in stal bij de stieren en  straks komen des hij heeft het ook druk m lammetjes weer dus hij heeft het ook druk met zijn hobby.
  een hoek van de dear jane is gequilt   
  ook daar geniet ik van.

 en ook bij mij staat  een grote bos tulpen  heerlijk voorjaar .

   zo vanmiddag eens kijken hoe ik mijn foto,s  van de telefoon op de laptop kan zetten . ik doe ze nu eerst mailen naar me zelf en dan hier neer zetten  , dat moet makkelijker kunnen.  wens jullie een fijne week toe 

                                                                            Christine

9 opmerkingen:

Annelies zei

Je bent lekker bezig. Gezellig !

Floor zei

Zo doe ik het ook met mijn foto's. Van mijn mobiel mail ik ze naar mezelf. Een ander mailadres, want anders komen ze weer op mijn telefoon terug :-)
Dan zet ik ze in een map en dan naar mijn blog.
Gaat sneller dan het lijkt als ik het hier opschrijf.
Heerlijk die tafel vol naaispulletjes. Zo hoort een tafel van een quilter er uit te zien toch?

christine zei

Ja echt wel toch..

christine zei

Ja Annelies ik verveel me niet

Yvonne zei

Ik stuur mijn foto's via de cloud naar mijn laptop. Zodra ik mijn laptop open worden de nieuwe foto's op mijn telefoon automatisch naar de map icloud foto's verstuurd. Heel gemakkelijk en snel.

Ineke zei

Leuke blokjes en zoals jij het doet met needle turn, zo doe ik het ook vaak! Foto's overzetten haal ik uit de map van Google, zo makkelijk, het staat er allemaal automatisch in. Eerst deed ik het met dropbox, maar dat was op een gegeven moment een ramp. Succes verder!!!

Anoniem zei

Mijn mobieltje zet alle foto’s die ik maak automatisch in Dropbox.
Je bent goed bezig. Mooie blokjes.

Ilse Kooijman-vandenAncker zei

Er is ook een app waarmee je blogjes kan schrijven en heel snel en makkelijk je foto's van je telefoon toe kan voegen.
Kus van mij

Unknown zei

If you're trying to lose pounds then you certainly need to get on this totally brand new personalized keto meal plan diet.

To design this keto diet service, licensed nutritionists, fitness trainers, and cooks have joined together to provide keto meal plans that are effective, painless, cost-efficient, and satisfying.

Since their launch in January 2019, 100's of individuals have already completely transformed their figure and well-being with the benefits a professional keto meal plan diet can provide.

Speaking of benefits: in this link, you'll discover 8 scientifically-confirmed ones offered by the keto meal plan diet.