woensdag 12 oktober 2011

hobby kamer ? !







Zoals ik vertelde in het vorig logje zijn we druk bezig met de bovenverdieping nu wordt het kleine kamertje mijn hobby kamer maar ik zit vast hoe moet ik het nu inrichten? wil er een slaapbankje er ook in hebben voor eventuele logee,s.



hihi de foto staat weer op zijn kant.





de kasten zijn vaste kasten die er in staan. voor het raam wil graag een grote tafel waar ik dus mijn naaimachine kan laten staan.(ik gebruik hem niet voor quilten en patchen alleen voor de lange randen . dus wil hem meer gaan gebruiken. aan de andere kant komt dan een slaapbankje en een klein tafeltje . zo dat ik ook even lekker kan zitten met een tijdschrift ofzo.


ik ben eigenlijk dus heel benieuwd naar jullie hobbyhoekje of mischien ook een eigen kamer hoe die is ingericht.





ondertussen ben ik druk aan het quilten van de rand van mijn spiderquilt. ben nu op de helft van de 1e rand het gaat lekker. hoop hem dan ook gauw af tehebben.


christine










2 opmerkingen:

marijna zei

Wat een klus Christine. Maar het gaat heel mooi worden volgens mij.Gisteren was je blog uit de lucht, schrok me een hoedje. Dacht ik toch even dat je er mee gestopt was!! Maar gelukkig... je bent er nog.

Inge zei

Ook al staat de foto op zijn kant, ik kan toch goed zien hoe het kamertje eruit ziet en het gaat vast goed komen op de manier die jij wilt. Ik heb ook een eigen kamertje en het is een heerlijk rommelig "eigen plekje". Ooit, op mijn andere blog, dat nog steeds verdwenen is, heb ik een showtje gegeven, zal het binnenkort weer eens doen. Nog even geduld.

Sterkte met verbouwen en een fijn weekend,
Inge