vrijdag 28 oktober 2011

farmers wife







vandaag moeten we het van onder naar boven gaan bekijken ik krijg de foto,s niet goed op zijn plek.


Maar op de onderste foto liggen dus de dertien blokken rij die ik vorige maand was vergeten . de shasings zijn klaar en dan gaan nog 2 driehoeken voor de kant erbij .


Op de middelste foto zijn de tussen shasings met de cornerstone,s en vervelend klusje vindt ik dat altijd.


Dan de rij van elf blokken die ik lekker al klaar had liggen gaan er aan vast .

Zo heb ik tegelijk twee rijen af. zie de bovenste foto.

kijk dat schiet op nu . vanmiddag hoop ik ze aan de grote lap tezetten .


Dan moeten er nog denk ik zo,n 25 blokken maken en dan is de top klaar, zou ik het halen voor het eind van het jaar??

Maar eerst nog op zoek naar de achterkant en dat is zo iets vervelends om te doen, moet je weer langs die quiltwinkels en lapjes aaien en zoeken en genieten van al dat moois . Jakkie bah

maar ik wil hem graag in januari gaan dubbelen .


christine





8 opmerkingen:

ria vogelzang zei

Dat lijkt heel prachtig, Christine!
Wat een mooie kleurencombinatie!
Geniet ze! Liefs, Ria.

Annie zei

Als jij zo door gaat heb je hem voor januari al gedubbeld.
Christine ik wil je wel geestelijke bijstand verlenen hoor als je weer naar zo'n akelig quiltwinkeltje moet, hebben we een beetje steun aan elkaar hihihi
Fijn weekend gr, Annie

Guusje, zei

Wat een mooie blokken/rij heb je gemaakt. En wat ben je al ver. Dat moet lukken voor het einde van het jaar. En ja achterkant zoeken is idd erg vervelend werk.

GRANNY'S HOUSE zei

Wat zien dat er mooi uit, ik kan nu ook eindelijk met de sashings beginnen.

Groetjes
Ines

Hennie zei

Ziet er erg mooi uit ! ! !

Groetjes Hennie.

foekie's fashion zei

Je hebt er al heel wat en ze zien er weer mooi uit, we zijn niet anders gewend van jou he. Groetjes van Joke

marijna zei

Dat gaat nu lekker op schieten. Vervelend he om naar de quilt winkels te moeten! Ziet er allemaal erg mooi uit.

Anna zei

Wat een prachtige rij blokken!