donderdag 23 januari 2020

opnieuw beginnen ? dan is het nu een mooie tijd ervoor!!

  het is bijna een jaar geleden dat ik een blogje heb geschreven het is te gek omdat ik het erg leuk vindt om bij een ander te lezen . 
dus ik ga er maar weer voor.
 dan komen we bij mijn nieuwste quilt waar ik  aan ,,verslaafd aan ben,, kan dat dan? 
JA dat kan   het is de  Stars and sprigs  van 

Kim MeClean



ik heb haar gekocht in Engeland . het is al een patroon van  zo,n 20 jaar terug

mijn kistje is gevuld met allemaal reproductie stoffen  gewoon bij allerlei  winkels gekocht in de loop van mijn hobby ( er was een tijd dat ik totaal geen voorraad had)

en met die  antieke stofjes ga ik haar maken  er zijn 20 stars klaar


een heerlijk stapeltje toch?

dit is de eerste sprigs blok  hier deed ik het voor appliceren ,
en dat is  echt  een verslaving 

en gisteren avond mijn 2e  af gekregen .
en ondertussen ben ik ook de DEAR Jane aan het door quilten elke dag een draad of twee 

of een 1 a 2 blokjes .

 het leven is goed,zoals het is toch?

 oke mijn 1e blog  staat er weer op .
een fijne dag

CHRISTINE





18 opmerkingen:

Dorry zei

wat een ontzettend leuke quilt is dat en zo mooi geappliceerd!

Yvonne zei

Zag je quilt al voorbij komen op FB! Super leuk patroon!

Floor zei

Leuk dat je weer een blogje hebt geschreven.
Fijn dat Jane zo langzaam toch af komt, moet ook eens verder aan de mijne....
Mooie quilt ga je maken met die sterren en applicaties.
Ja, ik had ook ooit een tijd dat ik bijna geen lapjes had, zo beginnen we allemaal.
Nu puilen de laden uit, dus winkelen uit eigen voorraad.

christine zei

Floor. Voor deze quilt heb ik alleen de achtergrond moeten kopen . Dus hoop dat ik het ook vol houd.

christine zei

Ze is ook lekker om te maken

christine zei

Dank je wel Dorry. Vindt het ook steeds leuker om tedoen.

Ineke zei

Dit is een leuk project om aan te werken, gedeelte patch en gedeelte applicatie. En succes met het quilten!

Quilting Moesje zei

Leukje Dear Jane :0)
Ik ben ook begonnen...Ik zie dat je (ook?) De kleuren volgt van t origineel *ik ga dat proberen tenminste ;0)
Veel plezier met de sterren en applicaties :0))

Jocelyn is Canadian Needle Nana zei

Such beautiful stars and sprigs. All you’ve work is amazing! Happy Stitching from me in Canada 🇨🇦!

Guusje, zei

Wat fijn dat je de dear jane aan het quilten bent. Ik maak nog steeds blokken en hoop dat hij ooit eens afkomt. Je nieuwe quilt wordt ook erg mooi. Leuk dat je ook weer een berichtje hebt geschreven.

christine zei

Thank you Jocelyn

christine zei

Dank je Guusje.

christine zei

Quilting moesje ik heb het ook bij benadering gedaan hoor,zoveel mogelijk.

christine zei

Het is zo,n gave quilt Inneke

foekie's fashion zei

Leuk dat je weer met bloggen bent begonnen. Leuke hoor losse blokjes maken. En die quilts zijn erg leuk.

Annemiek zei

Gezellig Christine dat je weer blogt. Leuke quilt de sterren patchen en de applicaties maken van beide werelden wat. groetjes

Mrs. Sutherland zei

Oh, daar zou ik ook zo verliefd op kunnen worden hoor! Veel plezier met maken en het doorquilten van je Dear Jane.

Groet van Mar

Ilse Kooijman-vandenAncker zei

Wat een stapel stofjes heb je nog liggen. Die kun je goed gebruiken bij je nieuwe quilt.