dinsdag 21 mei 2019

Rosa Biddlecombe en de Pendel Hill

 Soms  krijg je het ineens benauwd  en ga je twijfelen  kan het wel ziet dat er niet raar uit?
ik ben erg van de antieke kleuren   en oude stofjes .  heb er ook een flinke berg van . ik maak daar de Pendel Hill mee
lekker  aan de gang met de hexjes ,
 ik heb nu ongeveer 8o bloemen gemaakt en ben ze aan elkaar aan het zetten 

 erg leuk om te doen. maar  ik ben ook weg van de ,,Rosa,,

 en ik heb echt een zooi liggen aan rest stofjes ,en van die vierkantje pakketjes?
allemaal in antiek_ achtige bloemen ruitjes strepen en ga zo maar door

gisteren avond   had ik advies gevraagd via Facebook groep  zag steeds de ..Rosa.. in lieve  zachte kleurtjes.of  met de kaffe Fasset  stoffen maar ik was bang dat dat mij niet zou bevallen als ik  er aan begon   , die reproductie stoffen blijf ik mooier vinden
en  mijn gevoel werd  gelukkig beaamt  ,de ..Rosa ..gaat er komen in de oude mooie stoffen



                                              ik had de mallen al gemaakt en ik ben begonnen de eerste twee zijn gisteren avond  onder mijn handen vandaan gekomen  hm nog 78 te gaan



  

 maar ook de quilt van kleindochter gaat elke dag  een draad doorheen. zo hou ik afwisseling zeg maar .

                                              Christine 

7 opmerkingen:

Ineke zei

Ach ja, wie heeft nou niet veel stoffen in favoriete kleuren. Heb ik ook nog, af en toe gebruik ik er een paar en komen er weer nieuwe bij. Succes met de hexjes en de Rosa.

quiltverslaafd zei

Maakt het wat uit wat voor stoffen je neemt je moet het gewoon doen het wordt tenslotte jou quilt. Succes

Guusje, zei

Altijd je gevoel volgen en doen wat je zelf mooi vind. De antieke stofjes zijn ook mijn favoriet met af en toe wat roze rood blauw en wit.zo hou ik het in balance. Veel quiltpkezier. En de eerste blokjes zien er mooi uit.

christine zei

Dank jewel.

christine zei

Nee mnaar soms ... mnaar ik bpijf bij me zelf

christine zei

Heerlijk toch zo.n voorraadje

Ineke zei

Dit is fantastisch! :)