donderdag 12 april 2018

blog op donderdag ,, nog steeds aan de Dear Jane



  de dagen vliegen voorbij,  en nu het mooier weer wordt zijn we met z,n allen vaker in de tuin bezig  er is heel wat te doen . 
Maar  ik ben ook nog steeds lekker bezig met de DEAR JANE .   Ik vindt het heerlijk om aan de kleine blokjes te werken.   en  een voor een komen ze af   en mogen ze aan de grote lap gezet worden


 de lieve kleuren   roze en bruin

 
                                                       hier en daar  wat blauw  en groen



  de gepatche blokjes 


 de taart punten    die maak ik er ondertussen bij 

                                                                    en de geappliceerde blokjes .



maar onder tussen   ben ik ook aan het breien een vestje inde kleur  bos groen voor kleinzoon
het is best een  moeilijk patroontje met raglan mouwen  en dat alles op 1 naald  
gelukkig  bestaan er markeerders want anders ..... 

morgen ga ik naar de beurs in Rijswijk  heb er reuze zin  .  
misschien zien we elkaar  daar wel . 


liefs van  CHRISTINE

6 opmerkingen:

Floor zei

Mooie blokjes in mooie kleuren van je Jane. Altijd fijn om de lap te zien groeien.
Gezellig dat je naar Rijswijk gaat, wens je veel plezier morgen.
Misschien wat mooie lapjes scoren?

Ineke zei

Wat een mooie kleur bosgroen. En de blokjes worden prachtig!!!

Yvonne zei

Mooie blokjes en ook een prachtige groene kleur, wordt vast een lekker stoer vest.
Wie weet komen we elkaar morgen tegen!

Mrs. Sutherland zei

Hij wordt prachtig Christine! En wat schiet je al mooi op!

BezigeBijMirjam zei

Mooi jouw Dear Jane. Zo te zien ben je al heel ver. Ook ik maak de Dear Jane. 15 jaren plan. Ha, ha! Ik ga je volgen. Leuk!🤗

sanpiseth40 zei

nice article great post comment information thanks for sharing.
หนังสารคดี