dinsdag 24 oktober 2017

Dear Jane 2.0

 ja jullie lezen het goed . ik ben voor de 2x aan de  Dear Jane begonnen .
W
 waarom zou je  zeggen  de blauw witte is toch mooi  geworden !!
,,Ja echt wel,, zou mijn klein zoon zeggen.
nou vertel   maar .

oké  kijk blauw is niet zo mijn kleur,  ik ben van het antieke en rood en roze   maar geen Blauw
nu wil het geval  dat mijn oudste dochter  er helemaal verlieft op is  en ik haar gezegd had dat ik een quilt voor op de bank zou maken . maar ik heb nog zo veel liggen en ja   ik vindt deze blokje erg leuk om te maken ... heb ook de diamonds bijna af .. en dat zijn ook  de blokken van DEAR JANE alleen schuin

                                               Dus   heb haar de blauwe  Dear Jane gegeven en ga hem nu op nieuw maken in de originele kleuren zoals hij in het boek te zien is .
                                                ik begon eerst  in mijn stofjes kast te kijken maar ik heb wel wat liggen  meestal restjes van andere quilt  die ik kon gebruiken  .  maar heb  mooie stoffen gekocht in Zutphen bij Petra Prins
  en zo heb ik al een stuk of tien af en ik zet ze gelijk aan elkaar met de shasings.
                                                vanmiddag  blok E 7 geknipt   ik print het blok op 80 grams papier
                                                          en dat knip ik uit .
                                              dat teken ik over op de stof  en doe daar een kwart inch naad bij.

                                                        dan leg ik het zo neer , zoals het n het boek staat
                                                        en vanavond of morgen naai ik deze dan aan elkaar en is er weer                                                                             1 klaar
                                 

CHRISTINE

13 opmerkingen:

Martine zei

Ik ben die van mij nu aan het doorquilten.
Ook een heerlijk klusje en het blijven mooie blokken om naar te kijken.

Nathalie zei

oei... dapper!

KijkDaarIs zei

OOOHHHH DAPPER !!!!

christine zei

Wat een prachtige quilt is het toch niet dan ?

christine zei

Nou niet dapper maar zo leuk om te doen

christine zei

Ach valt mee hoor.... vindt het gewoon lekker !

Floor zei

Het is ook niet echt een straf om weer een Jane te maken.
Ben er ook aan bezig en geniet er erg van.
Maar in feite ben je aan de derde bezig, want de diamanten is toch ook een beetje Jane.
Veel plezier met het uitzoeken van de stofjes. Dat is bijna net zo leuk als het maken.
Groetjes,
Floor

Ineke zei

Moedig, maar wel erg mooi!

conny's quilts en creaties zei

Prachtig toch en jij bent er weer "even"zoet mee! Veel plezier.

Yvonne zei

Een tweede Jane....! Knap hoor! Ik ben blij als die van mij straks af is....en er komt echt nooit een tweede!

Conny's-blog zei

Succes met je tweede daar janet, de eerste is ook al prachtig.
Maar nu in je eigen kleuren word het je eigen quilt..........liefs.conny

BezigeBijMirjam zei

Ha Christine, je schreef als reactie op het blog van Juud dat er bij jullie op de dijk niet zoveel te beleven valt. Dat kan toch niet waar zijn. Overal gebeuren er kleine en grote dingen. En jouw 2e Dear Jane, hoe is het daarmee? Ook ik maak af en toe weer een paar blokjes voor mijn Dear Jane. Alle goeds voor 2018 en misschien tot blogs?

Nisha nehwal zei

I have seen that every person wants to express their feelings but they are not able to express their feelings properly in words but the content you have written in your post is very beautiful, it seems that you have expressed your feelings Has expressed. Hi, you are a person who writes a very beautiful post, in the same way, you keep writing new posts in your life, our best wishes are with you. Clothing
Bussiness Dropshipping
establish good relationship
Gurgaon VIP Girl
Gurugram Party Girl
Gurgaon Dating Girl
VIP Girl Gurgaon
health tips for students
Health tips family