maandag 3 juli 2017

La tour ... en lapjes ..

Ja heerlijk de tour de France is weer begonnen ik ben er een groot fan van  ook heb ik de Giro gekeken.
  ja joh ik fiets wat af hoor .
Maar  dat doe ik niet alleen heb heerlijk  de gezelligheid van mijn stofjes er bij . Alleen niet de AWS dat zijn geen blokken  om effe te doen 

dit is blok 1  de AWS  betekend,
..Antiek wedding Sampler ..

 ik had het boek van DI er speciaal voor gekocht vier jaar terug
,,blok 2,,

,,blok 3,,
was er al eens aan begonnen maar toen had ik er geen geduld voor  of wat het dan ook was ik haakte gauw af . maar hij /of zij   het is zo,n gave quilt  dus ik ben weer begonnen wil twee bokken per maand maken.  ze zijn best bewerkelijk. dus meer niet  . 

,,blok 4 ,,
 de achtergrond stof is  beige tegen gelig 
met een stipje  erop.
. het valt niet op zo maar ze is donkerder.
lekker een  antieke uitstraling



maar wat doe je dan tijdens de rit?  de steamy punker quilt voor mijn kleinzoon

het wordt zo vrolijk  al die plaatjes en kleuren echt heel gaaf.
 ik heb nu 20 blokken aan elkaar ben op de helft 

de volgende voor vanmiddag  die ligt al klaar .
Christine

12 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Gezellig!! Het is weer maandag.
Het is een prachtige quilt... ooit als er twee af zijn 1 nieuwe beginnen 😂

christine zei

Heb bijna drie quilts liggen die ik moet doorspitten. Dus komt goed

Ineke zei

De AWS en de Steam Punk, beide worden mooi!!!

betty prins zei

Die ASW zou ik ook wel willen maken, wat een beauty

christine zei

Staat in Het 1e boek van Di Ford.

Hermie zei

Heerlijke werkjes voor bij de tv

Heleni zei

Oohh wow, de AWS blijft een bijzonder mooi quilt.

Supergoof zei

Het is een schoonheid je AWS, maar,... de Steam Punk met de plaatjes is de vrolijkste en de liefste.
Veel plezier met de Tour!
Ik heb 'm ook aan staan, voor het gekeuvel en de Franse plaatjes,...
:o)

marga zei

Nog van harte Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleinzoon.
leuk om weer iets van jou te lezen en te zien waar je mee bezig bent.
Groeten
Marga

marga zei

Sorry helemaal verkeerd ik had de naam Renzo in mijn hoofd zitten dom dom dom maar Felice is een schatje.
Groeten
Marga

Guusje, zei

Wat een prachtige AWS blokken goed dat je eraan verder gaat. De andere blokken zijn ook zo mooi en erg vrolijk en ja heerlijk patchen met de Tour aan dit is zomer.

Marja Rijnsburger zei

Wat een vrolijke kleuren allemaal.
En ja ook hier word er graag naar de Tour de Franche gekeken.
Nog veel tour en quilt plezier de komende weken.
Groetjes Marja