maandag 12 december 2016

van driehoekjes en andere leuke dingen.

het is alweer  voorbij  het Sinterklaas avondje 

waarvan wij ook heerlijk hebben genoten met de jongste kleinzoon,
 hier heeft hij een mooi  lego tafel gekregen  die door maak piet gemaakt is zo super gedaan

en ook  van de de mooie stal kon hij niet genoeg van krijgen ,
 precies de tractor achteruit de stal in rijden gaat  perfect


 en ook de handwerkpiet mocht helpen ,  het zijn beertjes onder een quilt geworden met aan hun voetjes het speelgoed
een gezellig box kleed voor onze a.s kleinkind

en ja dan ben ik nog druk met een antieke driehoekjes quil. zo leuk om tedoen.t

ik had een smuldoosje bij Petra Prins gekocht, soms kan ik het niet weer staan als Gerda een foto laat zien,,ach gewoon een klein cadeautje voor me zelf
 moet ook af en toe kunnen toch?
heb de stroken gesneden in 10 bij 10 cm en  doormidden gesneden overdwars.
dan de mal van de driehoek en knippen maar . ik geniet ervan .. 


CHRISTINE 


6 opmerkingen:

Floor zei

Heerlijk om de kleintjes hun kadootjes uit te zien pakken.
Dat is genieten geblazen!
Die quilt met beertjes onder een quilt vind ik zo leuk!!!
Die antieke driehoekjes quilt heb ik ook gemaakt, het is nog altijd na al die jaren mijn lievelingsquilt door mooie leuke antieke uitstraling.
Groetjes,
Floor

Ineke zei

Wat een prachtige cadeau's voor de kleinzoon, lekker liggen voor de stal, super toch? Oh die quilt, wat mooi, ik heb er ook een beginnetje van gemaakt, nodig eens tevoorschijn halen.
Liefs, Ineke

Judith zei

Nou jij hebt jezelf een mooi cadeau cadeau gedaan! Ziet er gezellig uit bij jou!

Marja Rijnsburger zei

Gezellig sinterklaas vieren met de kleinkinderen.
Prachtige stofjes voor de driehoekjes quilt.
Groetjes Marja
🎄🎄🎄

quiltverslaafd zei

Laat ik nu ook met de antieke driehoekjesquilt bezig zijn maar dan van allemaal restjes en net als jij het een leuk werkje vindt.
Groetjes Leintje

Quiltminizusje zei

Wat een fijne handwerkpiet ben je. Dat is een leuk kleed.
Groetjes van een andere christine