woensdag 2 april 2014

waarom ?

Hebben wij toch voorkeur van stofjes en lapjes

dit zijn ook lapjes en stoffen  maar daar vindt ik niks aan  wassen en strijken blehh

maar deze !!!  vind ik geweldig  dit is blok 6  van de A.W.S  in wording. en daar kan ik de hele dag mee bezig zijn.

 of wat denk je van deze stofjes  de twee afl is klaar  en we wachten op afl 3 in mei.

maar oke de was hangt buiten (zal al wel bijna droog zijn) maar ik ga straks lekker op de veranda verder met blok 6  van AWS.
fijne dag 
Christine

8 opmerkingen:

Yvonne zei

Ja, het ene lapje is net andere niet he? Mooi blok wordt de zesde weer!

christine zei

@Yvonne leuk dat je steeds reageer maar ik heb een vraagje aan jou heb jij ook een blog want als ik op je naam klik krijg ik een hele lijst maar niet die van jou . offe moet je er nog aan beginnen hahah.
liefs christine

Lida zei

Hier hangt de was ook buiten en de nieuwe vitrage hangt in de slaapkamer, nu eindelijk tijd voor hobbysteekjes, maar zoiets moois als jij aan het maken bent, echt wow!
Groetjes
Lida

Wilma Kuin zei

hahaha,... Ja die was houd noooit op!!
Prachtige lapjes ben je aan het verwerken,..

Guusje, zei

Ó ja die was hij draait nu kan hij morgen lekker buiten hangen en ja lapjes die zijn zo leuk en heerlijk.

Floor zei

Ja, daar zeg je zo wat.... Als ik een overhemd strijk, denk ik alleen maar: "dat zou leuk zijn voor in een quilt" :-)
Maar nee, dat mag niet, pas als ze versleten zijn.
Dus dan maar in de kast en gewoon lapjes kopen, dat is ook altijd leuk.
Mooi die rand om je quilt, nu weer heel lang wachten....

marga zei

Geniet er maar lekker van want zo'n weertje kun je niet zonder quilten buiten op de veranda voorbij laten gaan.
Groeten
Marga

Monica zei

Ja, zulke bergen lapjes ken ik ook, en wie niet? maar ze lopen niet weg, dus als het mooi weer is, lekker buiten genieten met de leuke lapjes