woensdag 23 april 2014

Pasen 2014

de foto,s staan heerlijk door elkaar .  dus we beginnen met dag twee 


twee de paasdag zijn we bij onze jongste dochter wezen eten en het was weer  heerlijk!
ook de kleine Enzo heeft had een heerlijke chocolade haas gekregen  maar ja  of hij hem ook lekker op peuzelt???? zo op schoot bij zijn mams  zat hij lekker rond te kijken ,,
 het lijkt net echt zo of die al aan tafel zat hihihi
er zijn weer drie diamantjes klaar voor de laatste ronde  en nummer 109 ligt klaar op genaaid te worden

misschien vanavond  lekker bij de tv


op eerste paasdag waren we met de middelste dochter en haar gezin een rondje Noordoostpolder gaan doen of te wel de tulpenroute!!

samen met dochter en kleindochter tussen de tulpen in en nee we waren echt niet de enig die dat deden haha


en toen we na 4 en half uur thuis kwamen hebben we lekker gegourmet  nog voor dat Ajax begon en en ja die uitslag weten we allemaal 5-1  voor Zwolle!!

Christine

8 opmerkingen:

Marguerite zei

En nu is het gewone leven weer begonnen. Gelukkig wel met een zonnetje.
Mooi al die tulpen.

Ineke zei

Wat een heerlijk kereltje is Enzo! En een prachtige foto, zo tussen de tulpen!

Liefs, Ineke

Floor zei

Mooi gezicht al die tulpenvelden!
Wat is Enzo al groot geworden, als je een kind niet elke dag ziet gaat het zo hard.
Geniet nog maar van het heerlijke weer, hoewel het hier in Utrecht wel erg droog begint te worden.
Hopelijk morgen dan toch een buitje. (Niet als ik er in loop natuurlijk :-)

Wilma Kuin zei

Mooie foto's!!
De foto van jullie samen is wel erg mooi,..

Judith zei

als ik naar je man kijk maak ik eruit op dat het geen Zwolle fan is.... Leuke pasen hebben jullie gehad.

Rya, Rotterdam zei


Gezellig verhaaltje en gezellige foto's. Drie blommen tussen de tulpen...enig!! Prachtige kleinzoon!!
Een genoeglijke blog.
Groet, Rya, Rotterdam

marijna zei

Ach, wat een lekker mannetje wordt het al. Mooie blokken weer. En de bollen....super mooi he?

Alie zei

Ik ben voor het eerst op je blog. Langzaam aan kom ik alle quiltsters wel tegen. Wat een prachtige quilts heb jij al gemaakt zeg. Ik kijk mijn ogen uit. En een schattig kleinkind. Ik kom vaker bij je kijken
groetjes, Alie