maandag 11 juni 2012

diamanten slijpen doe je zo


                           we beginnen aan blok 21
 ik heb het patroon uitgeprint op 120grams papier en uit geknipt.

 

                                    
 
daarna heb ik op alle stukje de zijde aan geven wat recht van draad moet en uitgeknipt.
Dan begin je aan het midden stuk( bij dit blokje elk blok is anders)

drie miniscule blokjes aan elkaar . en daarna een zijkantje

dan gaan we het boven en onder stuk er aan zetten

dat ziet er dan zo uit! de volgende ronde begint nu

weer de boven en onderkant en het gaat ergens op lijken nu

dan de grote diamanten randen in het wit

en daarna is die klaar  het lijkt simpel maar er zit echt wel kleine adders onder het gras bv  speigelbeeld of het ligt net de andere kant uit . je moet zo opletten met deze quilt maar ze is wonder schoon en ik kan er geen genoeg van krijgen.  hoezo verslaafd??

Christine

8 opmerkingen:

Supergoof zei

Deze is ook al weer zo LEUK!
Ik wilden eigenlijk weer verder gaan met de mandjes, maar nu ik dit zo zie,....
Fijne dag vandaag!

Ans zei

Eigenlijk net zoiets als de Nearly Insane.

Tilly zei

een leuke hersenkraker. veel plezier ermee. groetjes

katrien zei

Mooi diamantje.

GRANNY'S HOUSE zei

Ik ben nog steeds flieft op die diamantjes.

Groetjes
Ines

Guusje, zei

O wat een mooie uitleg en wat een prachtige diamant is dit weer geworden, ik hoop dat mijn sjaantje snel af is want dan mag ik aan deze beginnen.

Lida zei

Inderdaad prachtig! Wat leuk om te zien hoe je deze moest maken, maar een geweldig resultaat! Groetjes
Lida

Judith zei

Erg leuk, je vertelt er enthousiast over. Is ze leuker dat de Jane?