maandag 23 januari 2012

Update gemist!




het is al de 23e  en dus een dagje te laat voor een fwq update maar  ik ben druk aan het door pitten van deze quilt er zijn nu zes blokken gedaan. en vanmiddag hoop ik weer een klein stukje te doen het is best heel veel werk maar het is zo leuk!

maar ook aan de dear Jane wordt hard gewerkt C-7 Megan,s Mountain Laurel is klaar zo ook de
C-4 Tic Tac Toe en blok C-6 gaat in de herhaling die ligt mooi te zijn in de vuilnis bak ach ja niet alles gaat in een keer.
wel heb ik weer een stel blokken uit geprint  dit doe ik op vrij dik karton van 120 gram en zo kan ik het secuur uitknippen en heb ik gelijk de mallen even naar tekenen op de stof dan mijn Inc liniaal stok er tegen aan voor het naadje en ik kan weer beginnen .
Maar vanmorgen eerst even het hh gedaan een klein wasje draaien en stofzuigen  . de keuken aan kant en nu ga ik even een paar steekjes prikken . gelukkig begint hier het zonnetje door te komen. 

 een fijne dag

CHRISTINE




10 opmerkingen:

Nelleke zei

Hallo Christine wat is je quilt mooi van kleur ik kan me voorstellen dat je er graag aan bezig bent.En ook leuk om te lezen hoe jij het doet met de malletjes van Dear Jane,zelf teken ik ze op freezer papier over en strijk dan de stukjes op stof en dan een potloodstreepje erlangs.Groetjes Nelleke

margaquilt zei

Wat ben je heerlijk bezig en zo'n goede planning eerst het hh en dan tijd voor jezelf.
leuk om te lezen hoe jij de blokken maakt. Zo kun je steeds weer iets van elkaar leren.
Groeten
Marga

foekie's fashion zei

Jij gaat hard zeg, maar goed het is ook zooo leuk. Mooi wordt je quilt. Groetjes van JOke

Guusje, zei

Wat wordt je FW toch mooi en wat een mooie DJ blokjes heb je weer gemaakt.

ria vogelzang zei

Wat een prachtige kleuren heeft je FWQ!!! Een plaatje!!!
En wat je DJ-blokjes betreft; meid, ik zou zo weer mee willen doen!!
Misschien doe ik het ook nog wel, want ik ben bijna klaar met blok 9 van In my Garden...... :)
Wie weet; misschien tot de 5e.....
Groetjes, Ria.

quiltlodge gerda zei

Je hebt er maar druk mee. Maar wel heerlijk druk gelukkig.

marijna zei

Ben je de DJ aan het quilten? Die ziet er mooi uit hoor. Je fwq heeft ook van die mooie blokken. Prik maar lekker verder.

Anoniem zei

Wauw, wat is deze quilt mooi van kleur en patroon. Ik bleef er maar naar kijken. Geweldig gedaan.

Made by Meet zei

Mooie quilts heb je al gemaakt en nu de DJ. Staat ook op mijn lijstje.... maar na de NI eerst even iets anders.
Je FWQ is echt schitterend!
groetjes Meta

Hermie zei

heerlijk wat ben je fijn bezig. ik wou dat ik ook zo ver was dat ik de dear jane weer op ging pakken.