dinsdag 10 januari 2012

10 januari

Vandaag is mijn jongste dochter jarig ze wordt alweer 27  waar blijft de tijd!
 op de foto is ze pas 8 jaar
lieverd van harte gefeliciteerd!

vanmorgen hadden we de wekelijkse Bee,   Gina moest jammer genoeg werken, maar Annie was er wel en we hebben lekker gekletst  zo na de feestdagen hebben we toch wel weer wat aan elkaar te vertellen.
Annie is bezig aan de hexjes  ze heeft wel 32 verschillende blokjes en de lap wordt steeds groter zo mooi .
ik had een leuk blokje van de Dear Jane  waar ik mee bezig was C-6 zij is bijna klaar dus foto volgt in een ander logje.
vanmiddag ga ik de bovenrand aan de farmers wife quilt zetten en dan vanavond de 2 zijkanten dan hoop ik hem morgen haar te kunnen dubbelen .
dat kan mooi op mijn slaapkamer  die is nu groot genoeg .
zat al te denken hoe ik hem  door wil quilten , wil graag op de randen een mooi patroon. of misschien toch vierkantjes dat vond ik ook erg leuk om te doen. maar dan de blokken ?  in de ditche of een figuurtje erin ohhhh wat moeilijk weer .
ga nog even verder bedenken met een kop koffie erbij   zal ik deze doen of nee deze is ook leuk  en wat denk je van dit patroon............................................................................................... hmmmmmmmmmmmm  wat moeilijk




Christine







5 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Gefeliciteerd met je dochter.

Groetjes
Ines

Judith zei

Gefeliciteerd met zowel je dochter als het volbrengen van de farmers aide. Ben benieuwd hoe en wat je gaat quilten.

foekie's fashion zei

Gefeliciteerd hoor met die mooie dochter. Groetjes van Joke

Guusje, zei

Gefeliciteerd met je dochter en ik hoop dat het dubbelen gelukt is. Veel plezier met quilten.

margaquilt zei

Proficiat met deze mooie dochter.
Ben heel benieuwd naar het doorpitten het is altijd even zoeken naar een leuk patroon.
Groeten
Marga