maandag 2 september 2013

wat doe je in een bewolkt weekend ?

en dat is voor ons quilters niet zo erg  wij vermaken ons toch wel!
want al laat de zon het afweten dan worden de mandjes met lapjes weer naar beneden gehaald en ligt het hele weekend  de stofjes en parterno plaat voor de malletjes weer op tafel
 
 
 
en gaan we hard door met de dear jane   ik ben bezig met rij K en het gaat goed
dit is blokje k-3 een blokje wat je zonder nadenken in elkaar naait

en wat dacht je van K-4  het is een schattig stofje met de vlinders erop  foto is een beetje flets   jammer  is dat

en dan ... heb ik mijn eerste punt gemaakt  heb haar gelijk aan een tussen punt gezet.
het is niet zoals in het boek dat zag ik pas toen die klaar was  ,, er moesten nog witte stukjes op de blauwe strepen gezet worden ,  zo is die ook leuk en gemakkelijker hahaha

en de tweede punt ligt geknipt klaar, mischien vanmiddag en anders vanavond.
de laatse rijen moet dusK , L en M nog doen wilde ik steeds twee blokken en dan een punt maken
als dan het midden stuk klaar is heb ik gelijk al veel punten  (hoop ik)

en kijk eens wie hier logeert? ja TAKKIE  en WOLFJE  maar die laat zich niet zien . 
Takkie loopt alleen maar achter mij aan en wolfje ligt boven onder het bed zich teverschuilen. tot  ze eten krijgt dan komt ze naar beneden en kan ik hara wel even aaien als het niet te lang is  dan vliegt ze weer weg.
 
de poezen zijn vanTamara  en Aldo   zij zijn even een weekje naar Parijs   jaja zij wel !  
nee hoor lieffie  ik gun jullie het van harte . veel plezier.
 
 
CHRISTINE

7 opmerkingen:

wietskesquilts.blogspot.nl zei

KNAP van je en het ziet er leuk uit.
groetjes
Wietske

GRANNY'S HOUSE zei

Ziet er weer prachtig uit.

Groetjes
Ines

Sis Voorn zei

Soms betrap ik mij dat ik denk: oh fijn slecht weer....lekker in de hobbykamer ;0

katrien zei

Mooie blokjes er weer bij.

Floor zei

Als het over een tijdje kouder wordt, laten we de lapjes helemaal niet meer los! Het is natuurlijk altijd quiltweer, maar met slecht weer heb je een excuus.
Je gaat lekker met je DJ, en poes is een schatje.
Mag misschien lekker op een quilt liggen....
Groetjes,
Floor

Lida zei

Leuk logé en leuke punten en niets vergeten, gewoon eigen inbreng is dat! Groetjes en veel plezier met je mooie lapjes!
Lida

Wilma Kuin zei

Mooi weer!! Van mij mag het herfst worden,.. het mooie weer ben ik een beetje zat,.. ja zeg het maar,.. IK SPOOR NIET!!
;o)