woensdag 2 mei 2012

Mooi weer wat doe je dan?..

met dit prachtige weer het was hier in Overijssel maar liefs 24 graden in de schaduw! heerlijk .
we hebben hard gewerkt aan de tuin . de veranda is nu klaar en de tuin begint er te komen



vandaag hebben we de grond doorgspit en planten neer gezet het staat nog niet echt vol maar dat komt wel

 aan de weg heb ik een stel dakpannen neer gelegd daar komt met de tijd mooie zwerf keien .
maar nu kan tenminste de aarde niet weg spoelen en ik hoop zo dat de vee- wagens er nu niet meer door heen rijden!

 
 ja en dan blijven die mooie diamanten liggen he?
maar vanavond tijdens het voetballen heb ik hem in elkaar gezet.

kijk en zo is dit lieffie geworden. ik vindt het toch leuk joh  die kleine prutjes allemaal.
blok vier is klaar .

ik heb net weer vier blokjes uitgeprint en eigenlijk zou ik ze wel willen gaan knippen maar het is half twaalf   s,avonds dus zal straks maar na bed gaan . hoewel?!?

nee  slaap lekker allemaal!
CHRISTINE

5 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Ziet er prachtig uit, is weer genieten bij jou.

Groetjes
Ines

Judith zei

Het ziet er leuk uit. En wat enig dat ook jij aan de diamond bent begonnen. Ik had hem al eerder gezien bij else die hem in reproductiestoffen maakt. Was er toen gelijk verliefd op. Maar aangezien er maar 24 uur in een dag zitten...... Eerst de Farmerswife, de dear Jane, Jules, en tussendoortjes maar eens af. En dan..... Dan zien we wel. Jij heel veel plezier met de diamonds!! Fijne dag

@nke zei

Wat een heerlijke veranda hebben jullie! Dat wordt genieten van de tuin de komende maanden. En je 'speciale' DJ blokje, mmmm, wat een snoepie!

marijna zei

Ziet er weer mooi uit jullie tuin! en weer een leuke blok er bij gemaakt.

Guusje, zei

Wat een mooie diamant wat ziet hij er prachtig uit net als jullie tuin, ik vind de veranda ook zo mooi.