dinsdag 20 december 2011

Ton 65 jaar!

Ton heeft zijn verjaardag afgelopen zondag gevierd in de orchideenhoeve  een prachtige lokatie  het was er heel erg druk en we hebben het heel gezellig gehad dat kan je ook wel aan hem zien want wat is er nu leuker dan met je borrel in je hand toe gezongen teworden door al je vrienden en familie  kinderen en kleinkinderen?
lieverd van Harte gefeliciteerd 
er waren er maar liefs 88 mensen.!

en dan heb ik toch nog tijd gevonden voor een blokje van Sjaan. het was even priegelen maar ik vindt dat leuk om tedoen! hoe kleiner hoe beter hihi.

en dan wil ik als afsluiting  iedereen een heel fijne kerst wensen  geniet van elkaar !



Christine



p/s  mijn blogger doet raar zal daar vanavond eens na kijken want ik kan geen gewoon blog schrijven alleen een bij schrift  bij de foto,s /

5 opmerkingen:

foekie's fashion zei

Nog gefeliciteerd met jouw Ton, hij ziet er jarig uit hoor. Ook je blokje en je kersthuisjes zijn leuk. Fijne dagen en groetjes van JOke

Guusje, zei

Gefeliciteerd en wat leuk in de orchiedeenhoeve daar is het zo leuk en gezellig. Leuk kerstdorp hebben jullie.

Nelleke zei

Hallo Christine ook van mij van harte gefeliciteerd met je man.Ook weer een mooi blokje erbij van Jane,wat een mooi kerstdorp hebben jullie.Voor jou en je familie ook fijne feestdagen gewenst groetjes Nelleke

margaquilt zei

Hallo Christine.
Ook van mij van harte met de verjaardag van jou man.
Ik wens dat je er nog samen heel veel kunt vieren.
Ook voor jou hele fijne feestdagen en een gezond 2012.
Groeten
Marga

Tineke zei

Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je man.
Het blokje ziet er zeker heel moeilijk uit, maar je hebt er een pracht werkje van gemaakt.