vrijdag 21 december 2018

vrijdags blogje de caswell quilt

het is alweer 21 december een van de  de donkere dagen voor kerst.
maar dat is niet erg heb zulke leuke handwerkjes liggen overal.  
 bijvoorbeeld  de Caswell quilt   een Australische ontwerp van Corliss Searcey  
deze is zo   zoo mooi  ,
ik maak elke maand 1 blok .
 Dit is blok 4   het zijn in totaal 30 blokken. 
     dus voorlopig  ben ik onder de pannen
 zo leuk om te doen   ben helemaal om. at appliceren betreft

.
het broder perse lukt me ook steeds beter

ben er best mee  te vree mee ,,
 maar  moet nog veel leren als ik zie wat er gemaakt wordt in de groepen.



ook hier in huis viert kerst hoogtij ,
 heb dit jaar geen boom,maar lekker de huisjes neer gezet en de bewonderde blikken van mijn jongste kleindochter , was echt die middag van neerzetten waard

 
van een nichtje een oude kerstman pop gekregen hij is echt heel mooi.

en dan de aanwinst van dit jaar  een leuke kouwe karel  voor de verzameling.


 ik ens jullie allemaal een hele gezellige kerstdagen toe  en geniet van elkaar 

CHRISTINE

8 opmerkingen:

Conny's-blog zei

Mooi je quilt die je aan het maken bent. Nog wel even te gaan met dertig blokken haha. Gezellige tijd he zo rond kerst. Fijne feestdagen............liefs.Cobny

wilma oud zei

Ziet er heel leuk en gezellig uit en de quilt wordt heel mooi. Voor jullie ook fijne kerstdagen. Groetjes Wilma

stitch a quilt zei

Mooie quilt maak je, jeblok ziet er mooi uit.
Gezellig die kerst sfeer in huis.

Fijne feestdag Hennie.

Floor zei

Mooie quilt die je aan het maken bent, voorlopig weer gezellig elke maand een verrassing welke er komt. Fijn die afwisseling.
Wens jou ook hele fijne kerstdagen.

Ineke zei

Applicaties, daar kun je echt zo van genieten, je leert telkens wat bij. En dan met zulke mooie blokken van de Caswell, schitterend. Mooi zijn de kersthuisjes, leuk als je kleinkinderen er zo van genieten.
Fijne kerstdagen gewenst

Annelies zei

Mooie blokken van de Caswell quilt.
Geniet van het Kerstfeest !

Yvonne zei

Prachtige applicaties laat je zien. Gezellig met je kleindochter het huis in kerstsfeer brengen. Fijn dagen gewenst!

foekie's fashion zei

Mooi die blokken met applicatie, ik vind dat ook steeds leuker. Fijne feestdagen!