woensdag 27 januari 2016

S.B.S. en ......

tja  het is winter het ene moment is glad en ligt er sneeuw. dan zijn er weer dagen dat het heerlijk weer is met hogere temperaturen.
maar afgelopen weekend was het wel zo triest grauw en grijs en vooral nat erg nat !! 
dus wat doen we dan?
Jaaaaa  we knippen  in lapjes en knippen driehoekjes en vierkantjes  knipper der knip  heerlijk gaat het . en dan gaan we ze door elkaar aan elkaar naaien hier een driehoekje en hier een vierkantje of een ruitje , en kijk eens hoe mooi het wordt alle maal blokken voor de sbs .
het begint al een hele lap te worden



Deze heb ik deze week gemaakt  en tussen door  nog andere dingen gedaan  bv.. aan The burnt..   
   

nog twee rijen wil ik maken dan heb ik 10 rijen met 10 blokken 100 in totaal. 
1 blokje is 15 cm  dan de shasings er aan een mooi rand  jaaaaa weer een quilt klaar 

ehhe Christine  je moet nog het een ander doen hoor  voor dat die klaar is maar het schiet op en dan ???
ik heb zo.n mooi Patroon   

 SWEET SURRENDER
 en die wil ik heel graag maken  en misschien in Kaffe fasett stoffen  we zullen het zien.

ik wacht de beurs af  wie gaat er ook??


                                                          CHRISTINE

3 opmerkingen:

Unknown zei

Wat fijn dat je je niet hoeft te vervelen als het wat minder weer is.
Mooie blokjes heb je erbij gemaakt, ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
Veel plezier op de beurs.
Groetjes Gea

Floor zei

Moest wel lachen om jouw tekst. Dacht gelijk "als je het snel zegt is het snel klaar".
Maar nog twee rijen aan de SBS en dan nog quilten.... dat duurt nog wel even.
Maar dat is geen straf met al die leuke blokken en je gaat als een trein.
Zag bij Judith ook dat mooie patroon van de Sweet Surrender.
Heb aan haar gevraagd waar je dat in Nederland kan kopen, maar (nog) geen antwoord gehad.
Jij hebt het nu, waar heb je dat gekocht?
Groetjes,
Floor

Wilma Kuin zei

Mooie blokken en mooie plannetjes heb je weer!