maandag 16 november 2015

ben er nog hoor!!!

de kompas quilt voor Tamara is af!!!
 helemaal met de hand gepatcht en gequilt.

gewassen zodat alle potlood lijntjes er uit zijn en ze weer fris en schoon is

 en gelukkig  ze is niet doorgelopen  had er vijf colour doekjes bij gedaan.
 
                                                            zo lag ze naast  de bank te wachten op de uurtjes,

 
ik ben er niet zo heel goed in maar de steekjes worden steeds kleiner.





en de kompassen worden steeds mooier.
maar ze is af en  ze ligt te wachten tot  ze bij mijn dochter op het bed mag .


het aller eerste blok op 16 april 2014.

CHRISTINE

10 opmerkingen:

foekie's fashion zei

Supermooi gemaakt hoor, weer een blije dochter. Daar doen we het voor he.

Guusje, zei

Wat een prachtige quilt is dit geworden. Helemaal geweldig.

Floor zei

Gefeliciteerd met deze affo! Heerlijk gevoel toch? Hij is prachtig geworden en ook het eerste blok vind ik mooi gelukt hoor.
Wassen is altijd eng, vooral met al dat wit. Maar met 5 doekjes moet het lukken en dat is ook gebeurd.
Toen ik dat eens deed, had ik 5 roze doekjes na afloop, dus heel goed dat je ze gebruikt heb.

Yvonne zei

Altijd een bijzonder moment als een quilt echt helemaal af en naar je zin is. Ik vind 'm erg mooi geworden, kan me voorstellen dat je er best trots op bent en je maakt er je dochter vast ook heel erg blij mee!

Sis Voorn zei

Gefeliciteerd, heel mooi geworden !

Marguerite zei

Ben zelf helemaal gek op kompasrozen.
Je snapt dus dat ik helemaal verliefd ben op jou quilt.
Hoop ooit ook nog zo iets moois te mogen/kunnen maken.

Flickenstichlerin zei

Wonderful finish, congratulations to this beauty.
Greetings,
Sylvia

Ineke zei

Schitterend, zo mooi. Wat zal je dochter er blij mee zijn!!!

Mrs. Sutherland zei

Wat is het een mooie quilt geworden! En zo prachtig met de hand gequilt! Daar zitten met recht vele uurtjes liefde in verwerkt. Prachtig! Wat wordt het volgende project?
Groet van Mar

quiltlodge gerda zei

Prachtig! En wat hou ik toch van deze kleurencombinatie.