donderdag 16 april 2015

dom ? blond? of allebei!


Tja  hoe dom kan je zijn??? heb ik met veel moeite de laatste rand aan de top gezet  wat met heel veel moeilijkheden ging!!
1e aanwijzing het past niet lekker 

2e  aanwijzing  de shasings zitten verkeerd .

3e aan wijzing  kom niet uit in de hoek.

oke dan maar naar boven het  komt wel een keer  als ik er weer zin in hebt want heb nog wel wat anders liggen 

maar vind het zo leuk om aan te werken die prachtige diamantjes.

kijk nu eens hoe leuk !

oké  dus toch maar naar beneden halen  en weer verder gaan,
gisteren druk bezig geweest om de laatste kwart er aan te zetten  . dacht wat raar toch dat de blokjes lijkt of ze niet goed zitten . 
 het boek erbij gehaald  ja ze moeten naar boven wijzen dus de tussen repen getekend en geknipt en ben lekker bezig maar die laatste diamonds  het komt niet uit    , weer kijken en kijken ( en niks zien )  ja het moet echt zo omhoog dus naar rechts aan sluiten .
vanmorgen op onze Bee  de zij rand er aan gezet.. en op de veranda foto,s gemaakt lekker nu kan ik de hoeken op vullen   . jajaja  

bij de eerste foto denk ik he?  lijkt wel of de linkerkant breder is , nog eens kijken  en ja   hoe dom dom dom  kan je zijn heb de top omgekeerd en de rand aan de verkeerde kant er aan gezet .
,, DAT IK DAT NIET ZIE TOEN IK ER MEE BEZIG  WAS,,

 daar om ging het zo erg moeizaam allemaal  dat wordt uit halen alles de randen er af en de blokjes los maken van de sashings en corner stones  echt alles los . want aan de andere kan moet de diamonds linksom gezet worden dus ik kan niet  de hele rij er aan vast maken . ohh ik baal hier zo van 


CHRISTINE



10 opmerkingen:

Floor zei

Weet niet of je blond bent.... maar ik ben grijs en zeg ook vaak "ben een dom grijsje". Patronen en goed kijken, het blijft moeilijk, soms reken ik ook 3 x iets uit en dan heb ik 3 x wat anders en uiteindelijk is het nog niet goed.
Maar uithalen, dat is echt heel erg balen. Maar je wordt weer vrolijk als de rand aan de goede kant zit, dus maar direct gaan doen, dan ben je er van af.

Nelie zei

Oh Christine!! dat is echt balen!! En of t mij nooit zou kunnen gebeuren: zeker weten van wel.. maar alles is zo mooi dat t ook zeker loont en des te trotser zul en je zijn als t klaar is!! (. Ik sta soms zo te dralen eer ik knip:mijn les voor mezelf is:niet aan beginnen als ik moe ben want dat werkt dit soort vergissingen in de hand bij mij)

Unknown zei

Komt goed! Kan alleen nog mooier worden!

Yvonne zei

Dat is balen Christine! Het overkomt ons vast allemaal wel eens. Ik zou zeggen, gelijk uithalen anders heb je er straks helemaal geen zin meer in! Succes! De top wordt prachtig!

Supergoof zei

Maar toch,.... OOOOOOOOOOOOOO WAT ISTIE MOOI!!!!!
En, ik kan nu bij jou zien hoe dat het moet, dat is wel heel fijn!
Zet 'm op Knappert!
:o)

liesbeth zei

Het is inderdaad een heel gepuzzel met deze diamantquilt, maar het word inderdaad heel mooi.

Lida zei

Oh wat rot voor je maar het is vast al goed gekomen, nu je weet waar de fout zit is het een makkie toch! Grijns! Groetjes
Lida

Rya, Rotterdam zei


Wat ontzettend jammer ...maar het kan nog in orde gemaakt worden... kost alleen veel tijd en veel gepiel, maar dan heb je ook wat, toch!!?
Sterkte en succes!

Judith zei

Mopperen en gelijk loshalen! Overigens christine ik denk dat we dan allemaal dom en blond zijn want dit overkomt ons ALLEMAAL. voor mij is het in elkgeval wel HEEL herkenbaar! Goed weekend.

Guusje, zei

Hij is wel prachtig mooi. Succes met uithalen en met verder afmaken want ik vind het een plaatje.