dinsdag 24 maart 2015

heerlijke quilt blokken !

wat is het lekker  om gewoon  elke dag even een blokje te maken ,deze blokken zijn  net een mooi formaat  15 bij 15 cm  en zijn eenvoudig te maken .
 Ja nu hoor ik jullie al roepen dan moet je daar wel tijd voor hebben  oké  ik ben  bevoorrecht  ik heb geen baan buitenshuis meer , en mijn kinderen zijn de deur uit  . 
ik weet wel  dat ik me zelf niet hoef te verdedigen ,maar toch  even een uitleg 

dit zijn de rij C blokken  tot  blok 10
als ik ze zo bij elkaar zie is lila  en paars toch wel een leuke kleuren combinatie


blok C-7   heet Northwind echt  een leuke bokje

blok C8  is  Grape basket  mandjes  ohh dat is zo leuk om te doen mandjes  in alle soorten

en vanmorgen blok C -9  Grandmother,s Pride
 en ja wat zal ik hier van zeggen  makkelijker kan toch niet? 
het is echt een lekkere tussen door quilt  om te maken .

ohh ik hoor jullie al roepen van wacht maar straks komen de moeilijke blokken.

tja dan zal ik ze ook netjes maken  en er van genieten . 


CHRISTINE

7 opmerkingen:

marijna zei

Leuke blokken en mooie kleuren. Maakt niet uit toch als de blokken moeilijker worden? Vind ik zelf altijd een uitdaging.

marga zei

Ik kan je maar een advies geven en dat is gewoon lekker doen waar je zin aan hebt. En dan worden het hele mooie blokjes.
Groeten
Marga

Ineke zei

Prachtige blokjes zijn het geworden!
Liefs, Ineke

Susan In Texas zei

What beautiful blocks! I love your Dear Jane too. I have about 30+ blocks done on my Dear Jane. It goes slow as I work full time.

Happy stitching,
Susan in Texas
susanintexas.blogspot.com

Joyce zei

Heerlijk toch dat je daar nu de tijd voor hebt!! Geniet ervan!!
:-))

Yvonne zei

Lekker genieten hoor van de vrijheid die je hebt om zo veel blokjes te maken. Als ik straks (nou ja straks.....)67 jaar en 9 maanden ben en mag stoppen met werken hoop ik ook nog héél veel zin te hebben om heerlijk elke dag te patchen! Mooie blokjes heb je weer gemaakt

Lida zei

Heerlijk toch, je hebt nu "eindelijk" de tijd, dus die moet je gebruiken voor leuke dingen en ieder die daar nog niet aan toe is, zal gewoon nog een paar jaartjes ouder moeten worden, maar ze vergeten vaak dat bij dit ouder worden ook andere dingen komen, waar ze minder blij mee zullen zijn! Dus geniet van alle steekjes en stofjes, knuffel
Lida