maandag 9 februari 2015

wat gaat het hard, het is weer Maandag !

 deze week  is er maar 1 blokje van de SBS  afgekomen nu is dat niet zo erg ik loop toch al voor  dit is blokje 10  de bachelor puzzle . en gelijk ook de laatste van de rij 1
 nu is het niet zo dat ik niks meer heb gedaan hoor afgelopen week ben ik druk bezig geweest met de kompas quilt voor mijn dochter  en de top is klaar 

deze foto hoort in de breedte  maar ja  mij lukt het niet hahah



 de top is af , maar ik mis iets . 
ik denk dat ik naast de vliegende ganzen  nog een witte baan van 5 cm langs maak met een dun rood biesje zodat  de ganzen zijn ingesloten.

 en dan straks met rood een bias band maken .

  donderdag gaan we heerlijk naar de handwerk beurs  in Zwolle
 ik heb er zo.n zin in  wie weet zien we elkaar .

CHRISTINE


4 opmerkingen:

Martine zei

Mooi met de Flying Geeze erlangs. Die zou bij mijn kinders ook wel in de smaak vallen.

Anoniem zei

Wat is die M*O*O*I* die compas top. En zoveel werk....Goed gewerkt. Groetjes Wilma

Guusje, zei

Wat een mooi blok en wat is de compaasquilt prachtig.

Flickenstichlerin zei

Dear Christine,
perfect border, love the color of this top and the design. Fabulous.
Greetings,
Sylvia