dinsdag 9 september 2014

pitten en pitten .

dinsdag 9 september   het is een beetje komkommertijd maar dan wel in het najaar. er is hier niet veel  te vertellen . maar het gaat allemaal zo zijn gangetje

de Dear Jane  wordt s avonds door gepit iedere keer een blokje. het begint er op te lijken een kant is helemaal klaar en ben nu bezig aan de andere helft die ook al ver opschiet 
 het door quilten valt me eigenlijk best tegen  ze is ook erg groot .

maar wat is het genieten elke keer als ik de ring weer een stuk kan op schuiven.

vorige week ben ik gezellig naar Arnhem geweest met twee quilt vriendinnen. we hebben echt een heerlijke dag gehad.
en daar hing mijn  quilt  waar door ik ben gaan quilten de antieke  Quilt van het quilters gilde  ik was/ben  daar zo weg van . daar heb ik lekker voor ingeslagen, en wil daar nu echt aan gaan beginnen  moet nog een twee rijen van de hexagonnetjes en dan is die top klaar .
zo mooi deze !!

christine

4 opmerkingen:

Nathalie zei

die antieke van het quiltersgilde daar is mijn oog ook al regelmatig op gevallen... zucht. Wat is er toch veel moois te maken! Ga je m ook in deze stofjes en kleuren maken?

Alie zei

Ik ben er jammer genoeg niet geweest. Geen tijd.
Succes verder met het pitten van DJ

Judith zei

Tja Jane en het doorquilten daarvan! Ik had, toen ik daarmee bezig was, voorgenomen elke dag een blokje te quilten. Dat is toen ook gelukt, dat hield de vaart erin zullen we maar zeggen. Succes, het is en blift een plaatje.

marijna zei

Voor je volgende project ligt de stof dus al klaar! Nog even volhouden met doorpitten.