dinsdag 12 augustus 2014

regen??? dan ikke

 ja er wordt zelfs aan de railing  gevochten wie er  naar beneden mag komen . Sjaan hangt daar al een hele tijd omdat het te warm was om door  te pitten  en nu met die regen  roept ze zo hard dat ik echt niet kan zeggen nee wacht nog maar even.
 ik wil haar graag af hebben ,  nu ze al zover is    

 het is super leuk om al de blokjes weer door je handen te hebben

 mijn quilt werk, het is nog niet zo mooi hoor maar al doende leert men  en de steekjes worden steeds kleiner 

 het is heerlijk om te doen met dit regenachtig weer.
maar dat zegt niet dat ik geen lekkere nazomer wil hoor anders wordt de herfst en de winter hier in de polder wel erg lang .
  CHRISTINE

p/s  al drie maanden rook vrij ben eigenlijk best trots op me zelf !

16 opmerkingen:

Anoniem zei

Hij blijft mooi! En ik vind je top hoor met niet roken.... xxx patricia

Martine zei

Mooi is je DJ. En volhouden dat niet roken hoor.
Ik ben er nu drie jaar vanaf en nog steeds heel blij dat ik gestopt ben. Minder was, minder ramen poetsen en soms nog wel een rot moment maar dan helpt een leuk handwerkje of een wandeling wel weer. Succes.

Floor zei

Al drie maanden niet gerookt? Knap hoor, dat ga je nu zeker en vast volhouden.
Toch heerlijk als je quilts lekker fris ruiken en niet naar rook?
Gelukkig hebben wij buien, maar ook veel zon, maar quilten, dat is eigenlijk altijd wel leuk.

Yvonne zei

Wat is het toch mooi in die blauwe kleuren en heerlijk dat ie bijna af is....bij mij kriebelt het ook weer om het quiltwerk weer op te pakken. Wat dat betreft is af en toe een regenachtige dag helemaal niet verkeerd!

Judith zei

Hee dat is toevallig, ik ben gisteren weer gaan quilten aan de pocket! En je niet roken? Heel knap

Marga (MarPie) zei

Gefeliciteerd met je drie maanden niet roken.
Goed hoor hou vol.

Je quiltwerk is hartstikke mooi.
Tja, moet eerlijk zeggen dat ik ook nog wel een heleboel dagen wil met mooi weer maar nu weer een quilt opschoot om kleine steekjes te maken is ook wel erg lekker;o)))

Groetjes,
Marga♥

Lida zei

Gefeliciteerd, drie maanden en nu gewoon doorzetten, wat zal je huis heerlijk ruiken nu! Heb je dat al gemerkt? Je quilt wordt schitterend!
Groetjes
Lida

susana zei

Wat mooi is Jane in het blauw!
Lekker om nu door te quilten, wordt ze nog mooier!
Groetjes Susi
Kwam via Juud gezellig bij jou!

Wilma Kuin zei

Ben nog maar net gestopt en vind he moeilijk!! Knap hoor al 3 maanden,..

Wat is je dear jane mooi!!

Grit zei

Looks wonderful so far your quilting.
Greetings Grit

Alie zei

Ze is echt mooi, die sjaan van je. Ik kan me voorstellen dat je ervan geniet om alle blokjes nu bij langs te gaan. Succes ermee verder.
Wat knap dat je nu al drie maanden rookvrij bent. Ik ben er bijna twee jaar af nu. Heerlijk is dat om niet meer te 'moeten' roken aldoor. Echt een bevrijding. Doorzetten hoor, ook al is het soms moeilijk

Carmen María zei

Great job. Congratulations!
Happy quilting, Carmen María.

Marguerite zei

Ik ben nog lang niet zover dat ik mijn Jane kan gaan quilten.
Maar heb wel mijn Berries gepakt en ben vol goede moed begonnen. En ohhh heb tegen mezelf gezegd dat hij met kerst af moet zijn. Kruip zo weer onder de deken(s).

Rya, Rotterdam zei

Volhouden!!! dat niet roken. Op een gegeven moment heb je er geen BEHOEFTE meer aan.
Ik ben 16 jaar geleden gestopt met roken en vind het nog steeds de beste beslissing van mijn leven!! Ben zo gelukkig dat ik niet meer "hoef".
Ik zal voor je duimen!!Hou vol, hoor!! (en het geld dat je "overhoudt" kun je aan andere dingen besteden!! Ook zo leuk!!).
Groet, Rya, Rotterdam

Anoniem zei

Ik had het op FB al gelezen van het "niet roken" Heel knap hoor. Houd vol!!!

Unknown zei

Hallo Christine
Natuurlijk ben ik nu even gaan kijken op je blog en ja hoor....net zo'n dear jane als ik.
En we zijn even ver en bijna dezelfde soort foto's.
Ik moest ook lachen om dit te zien. Natuurlijk zijn we niet de eerste die er een in blauw wit of creme maken. Ik ga je af en toe volgen en kijken hoe je het verder afmaakt. Veel plezier bij het quilten van de jouwe.
groet Harma