zondag 8 juli 2012

ohhhhhhh help wordt ik nu gek of??

 Vrijdag middag ben ik begonnen aan G5  GOOF   euhhhe POOF.

  kon maar niet begrijpen hoe ik deze nu zou maken . ze lijkt erg eenvoudig maar dat valt goed tegen .


ik heb de randen geknipt en in elkaar gezet en toen de binnenkant er boven op geaplliceerd en  weer was ik blij met de lijmpen.
 daarna was het een makkie .


Zaterdag was de dag voor PAPA,s STAR . tja

soms denk ik dat ik niet helemaal van deze tijd ben als ik die hele kleine ienimini stukjes aan elkaar aan het zetten ben .
 mede door dat mijn lieffie aan de andere kant van de tafel met van die grote blauwe ogen mij zit te bekijken met en blik van zal ze ooit weer normaal worden?

MAAR  het is weer gelukt  ze is klaar Papa,s Star blok G6

het blokje moet nog op de origenele maat gesneden worden.

en ik .... ik ben weer een beetje meer trotser op mezelf dat ik deze ook maar weer gedaan heb
(hoop niet dat dit blokje ook in de diamonds zijn verwerkt)

(sommige Diamonds zijn  namelijk een Dear Jane blokjes  maar dan gekanteld)
hier in de KVO(kop van Overijssel)  regent het  dus ik ga nog maar even een blokje knippen mischien straks bij de Tour dat ik haar kan inelkaar zetten.

  ja echt ik ben een fanatieke wielrenster.........................





(op  de TV  kijkster)

fijne middag CHRISTINE

9 opmerkingen:

Lida zei

Hoi Christine, wat een mooie blokken er weer bij en ja dat zal vast ook een diamant moeten worden, maar ook dat gaat jou best lukken! Heel veel plezier met je steekjes en de Tour, ik kijk naar de autorace en zie de finsh misschien van de fietsers. Genieten, groetjes
Lida

Ineke zei

Wat een leuke blokjes! Knap gedaan.
Fijne zondag

GRANNY'S HOUSE zei

Ziet er weer prachtig uit.

Groetjes
Ines

Tilly zei

ziet er perfekt uit, het zijn af en toe wel doordenkertjes, van hoe op te lossen. groetjes

Ada zei

Prachtig ......en het denken hoe ze eigenlijk in elkaar moeten houd de geest scherp ...wij hoeven niet te kruiswoordpuzzelen
Fijne zondag verder !

Judith zei

Knap, echt heel knap, ja ik vraag mij ook wel eens af of er bij mijzelf geen steekjes los zitten..... Fijn te lezen dat jij dezelfde gedachten hebt, fijne zondag

Hermie zei

leuke blokjes heb je er weer bij gemaakt.

Supergoof zei

Welnee, je wordt niet gek, want je bent het al, net zoals alle quiltsters,....
;o)
Wat een weertje vandaag hè?
Volgens mij ging al het water van de dijk richting Kolk,...
;o)
En je blokjes zijn uit de KUNST!

Unknown zei

Als je het helemaal niet meer weet, kun je altijd nog een kijkje nemen op het blog van "that Quilt".
Daar vind je de blokjes stap voor stap uitgelegd. Maar eerst zelf puzzelen hoor, dat houd het hoofd helder.
Groetjes
Lia T