dinsdag 1 mei 2012

koninginne dag en dear jane

Gisteren een stralende zon  over nederland  en iedereen  heerlijk over de vrijmarkten aan het slenteren zo ook wij.
we hadden besloten om lekker na Friesland tegaan na het dorpje KOUDUM  .
daar hebben ze voor de eerste keer in het dorp een vrij marktje gehouden speciaal voor de kinderen en ja mijn kleinkinderen wonen er dus we gingen daar kijken .   ik heb een mooie trommel  gekocht voor een lekkernijtjes in mijn hobbykamer.
en tweemandkoffertjes  waar ik leuke en mooie lapjes,die ik  dan kan uitstallen!  leuke decoraie,s op mijn nog kale planken.
voor de rest was er echt niet veel maar die klein meid had de tijd van haar leven en ze had lekker veel verdiend!


 
maar ja de dear jane was ook aan de beurt het was tenslotte weekend. en dan maak ik blokken van Jane lekker met een kop koffie bij de hand en iets lekkers .
blokje 74  is F_10 de aster

 
en blokje 75  is geworden F-11.


 een oplettende Jane kenner ziet dat ik er iets anders heb gemaakt ( het blauw gestreepte zijkantejs moesten in tewee en .)
maar zo zit er toch iets van mij zelf in .
 was vergeten de stukje door te knippen en zag het pas nadat ik het in elkaar gezet had . ik dacht he??  er zit toch een witte zijkant aan ?! maar dit is ook lief   .



CHRISTINE

5 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Is heel leuk zo,.. geeft toch ook niet als het ietsjes anders is??

Lida zei

Gewoon eigen inbreng dus! Twee mooie blokken er weer bij! Leuk om je eigen kleinkinderen te zien op deze manier, fijne dag
Lida

GRANNY'S HOUSE zei

Ik vind het prima zo!

Groetjes
Ines

Guusje, zei

Je blokken zijn mooi geworden en ik ben het laatste blok vind ik zo ook erg mooi.

Tilly zei

je blokken zien er mooi uit, en zo zijn ze toch uniek. groetjes