donderdag 15 december 2011

Huisjes, Huisjes.. hele quilt steden!



We gaan er tegen aan met z,n allen, volgend jaar worden er huizen gebouwd kleine huisjes of grote huisjes het maakt allemaal niet uit .

vandaag heeft Jeanneke de patroontjes vrij geven het moeten er 366 huisjes worden en in het midden een mooi groot huis.


ik probeer steeds een link van haar weblog aan temaken maar dat lukt me niet .geen idee wat ik fout doe.


maar als je op button op mijn blog druk kom je van zelf bij haar weblog.


Wil je mee doen schrijf even een mailtje naar Jeanneke en je komt op haar lijst.


wens iedereen heel veel plezier met het maken van je eigen huisjes quilt.


Christine



6 opmerkingen:

Ritainquiltland zei

Hoi Christine,

Het lukte mij ook niet om een link naar Jeannes blog te maken. Hij zal wel overbelast zijn.
Dus jij gaat ook huizen bouwen?
Ik ook. Ik had toch niks anders te doen. Ha ha.

Vlijtige Handjes zei

Leuk ik heb de mail nog niet gezien want ik ben aan het werk. Dit weekend moet er een komen want het is te leuk! Veel plezier met je huisjes.

marijna zei

Dat wordt een hele kluif Christine! Elke dag een huisje! Wel een erg leuk initiatief. En de huisjes zien er erg leuk uit.

Tineke zei

Ha leuk, nog een huizen bouwer, ik heb er al heel wat voorbij zien komen.
De mail heb ik ondertussen uitgeprint, nu nog even denken welke stofjes ik ga gebruiken en dan aan de slag.

Ellen zei

Ja hier nog een huisjes bouwer, leuk hoor zoveel medebouwers !!
Veel plezier.

margaquilt zei

Hallo Christine
Ook aan het bouwen geslagen.
Ik wens je veel succes.
Durf het zelf niet aan want ben toch bang dat het niet lukt iedere dag een huisje.
Groeten
Marga